سرمایه گذاری برای تولید
دانشگاه علوم پزشکی شیراز
سرمایه گذاری برای تولید
  • //
  • - تعداد بازدید: 59
  • زمان مطالعه : 14 دقیقه

خبر امروز / 3 شهریور

.

تقدیر از پزشکان
شهرستان آباده به مناسبت روز پزشک



همزمان
با زادروز حکیم ابوعلی سینا و روز پزشک آیین تقدیر از پزشکان شهرستان آباده با حضور
فرماندار، اعضای شورای شهر، مسوولان ادارات و پزشکان این شهرستان، برگزار شد.

 


به
گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان آباده، فرماندار آباده با اشاره به اهمیت وجود
پزشکان، از جامعه پزشکی شهرستان و عملکرد چندین ساله آنها تقدیر کرد و گفت: تقدیر
از پزشکانی که با صبوری و صمیمیت برای درمان بیماران تلاش می کنند، کمترین کاری
است که می توانیم انجام دهیم.



«محمد
اسدالهی» همچنین با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای جامعه پزشکی، اضافه کرد: مهربانی
و تلاش جامعه پزشکی در روزهای سخت، فراموش شدنی نیست.



دکتر
«حمید کریمی» معاون بهداشتی شبکه بهداشت و درمان آباده نیز در این آیین، روز پزشک
را به پزشکان شاغل در شبکه بهداشت و درمان، مراکز درمانی و بیمارستان امام خمینی(ره)
آباده، تبریک گفت./102





 

دیدار بخشداران
کامفیروز شمالی و جنوبی با رئیس منطقه بهداشت و درمان کامفیروز به مناسبت هفته
دولت


به مناسبت آغاز هفته
دولت و روز پزشک، بخشداران کامفیروز شمالی و جنوبی با رییس منطقه بهداشت و درمان
کامفیروز، دیدار کردند.

 


به گزارش
روابط عمومی منطقه بهداشت و درمان کامفیروز، بخشدار کامفیروز جنوبی با گرامیداشت هفته
دولت و روز پزشک و تقدیر از تلاش های کارکنان شبکه بهداشت و درمان منطقه کامفیروز،
بر اهمیت فرهنگ سازی و مشارکت همه ارگان ها برای پیشگیری، حفظ بهداشت و کاهش هزینه
های درمانی تاکید کرد و خواستار پویندگی شورای سلامت هر دو بخش و برگزاری مرتب
جلسات و پیگیری مصوبات، شد.



مهندس
«عمادی» افزود: همواره باید تلاش کنیم میزان رضایتمندی مردم از حوزه بهداشت و
درمان در این منطقه را با همکاری و تعامل بالا ببریم و برای تحقق سیاست‌ های دولت
در حوزه بهداشت و درمان در منطقه کامفیروز، تلاش کنیم
.



مهندس
«سجاد قنبری» بخشدار کامفیروز شمالی نیز در این دیدار با تبریک فرارسیدن روز پزشک
و آغاز هفته دولت، از فعالیت های حوزه بهداشت و درمان تقدیر و بر لزوم ارتقای سطح
بهداشت در این منطقه، تأکید کرد.



رییس منطقه
بهداشت و درمان کامفیروز نیز در این دیدار، گزارشی از مهمترین فعالیت های شبکه
بهداشت و درمان، مراکز خدمات جامع سلامت و خانه های بهداشت، به حاضران ارایه داد.



دکتر «سعید
احمدی» همچنین بر نقش و مشارکت بخشداری ها در فرهنگ سازی و اطلاع رسانی عمومی،
خودمراقبتی اجتماعی و همکاری برای حل مشکلات مسایل اجتماعی و بهداشتی، تاکید کرد.



در این دیدار، مهندس «نیک
بخت» معاون شرکت بهره برداری از شبکه های آبیاری و زه کشی استان فارس، مهندس «قیطاسی»
رییس منابع طبیعی و مهندس «رئیسی» رییس اداره آبیاری کامفیروز نیز حضور داشتند./102





 

عیادت از
بیماران بستری در بیمارستان ولیعصر(عج) بوانات به مناسبت هفته دولت


همزمان با هفته دولت، مدیران
دستگاه های اجرایی شهرستان بوانات با همراهی فرماندار، رییس شبکه بهداشت و درمان و
مدیر بیمارستان حضرت ولیعصر(عج)، از بیماران بستری در بخش های مختلف این بیمارستان،
عیادت کردند.

 


به گزارش روابط عمومی شبکه
بهداشت و درمان بوانات، «علی محمودی» فرماندار شهرستان بوانات، ضمن عیادت از
بیماران، از تلاش پزشکان بیمارستان بوانات تقدیر کرد.



«زهرا کریمی» رییس شبکه بهداشت
و درمان بوانات، در این برنامه گفت:
هفته دولت نمادی از وحدت مردم و دولت و یادآور فداکاری های
شهیدان «رجایی» و «باهنر» فرزندان پاک نهاد و گرانقدر ایران در عرصه خدمتگزاری
است./102

 

برگزاری کارگاه آموزشی ازدواج و
بلوغ ویژه تیم سلامت مرکز بهداشت شهید خواجه ممسنی


150 ناظر، مراقب سلامت و بهورز مرکز بهداشت شهید «خواجه» ممسنی، در چهار کارگاه آموزشی ازدواج و بلوغ که از سوی واحد سلامت نوجوانان، جوانان و مدارس این مرکز برگزار شد، شرکت کردند.

 


به
گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان ممسنی، کارشناس مسوول سلامت جوانان، نوجوانان
و مدارس مرکز بهداشت شهید خواجه ممسنی
گفت: در این کارگاه ها که با هدف تربیت مربی و انتقال آموزش به جوانان و نوجوانان برگزار
شد، شرکت کنندگان با اهمیت بلوغ و ازدواج در جوانان و نوجوانان، آشنا شدند.



«صدیقه
انصاری» افزود: دوران بلوغ، دوره شکل گرفتن شخصیت و تکامل جسمی و روحی انسان است و
انسان های موفق و سالم جامعه، انسان هایی هستند که این مرحله از زندگی خود را با
سلامت، اعتماد به نفس، آرامش و واقع بینی گذرانده اند.



او تاکید
کرد: توجه به اهمیت بهداشت بلوغ و نقش آموزش و تغذیه مناسب در دوران بلوغ، نه تنها
برای نوجوانان بلکه برای تمام اعضای خانواده و جامعه و نسل های آینده، ضروری و
سودمند است.



این کارشناس
مسوول سلامت جوانان، نوجوانان و مدارس ادامه داد: بلوغ مرحله ای ست که در آن سیستم
مغزی و عصبی و غدد داخلی بدن تکامل یافته و با تغییرات هورمونی یک سری تغییرات
جسمانی، روانی، روحی و رفتاری ایجاد می
شود که عادت کردن به این وضعیت و حالت جدید، ممکن است مدتی طول بکشد.



انصاری
بیان کرد: در دوران بلوغ، عوامل ثانویه جنسی از جمله رشد موهای زائد بدن، رشد قدی
و جسمی، تغییرات صدا و جوش های روی بدن و صورت در دختران و پسران بروز پیدا می‌کند
و صفات اولیه جنسی از جمله تولید هورمون های جنسی اتفاق می افتد، به طوری که آنها وارد
مرحله بزرگسالی می‌شوند و توانایی تولیدمثل در فرد ایجاد می شود.



او
اضافه کرد: بیشتر محورهای دوره ‌های آموزشی ویژه خانواده ‌ها، مربوط به بلوغ جسمی و
عوامل ثانویه است که هدف از برگزاری این دوره‌ ها حفظ و ارتقای سلامت روان دانش آموزان
و پیشگیری از رفتارهای پرخطر و پرخاشگری است.



آموزش
بلوغ برای پایه های ششم دختر و ششم پسر، در طول سال تحصیلی انجام می شود./102

 
برگزاری همایش تحکیم بنیان
خانواده در نی ریز 



همایش
تحکیم بنیان خانواده با موضوع «رازهایی برای زندگی عاشقانه» در شهرستان نی ریز،
برگزار شد.

 


به
گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان نی ریز، رییس شبکه بهداشت و درمان
نی ریز با اشاره به اینکه یکی از علت های کاهش انگیزه جوانان برای ازدواج، برگزار
نشدن همایش های مرتبط با این موضوع و کم بودن آگاهی افراد است، هدف از برگزاری این
همایش را آشنایی خانواده ها در زمینه ازدواج سالم فرزندان و نحوه تعامل فرد با
همسر، عنوان کرد.



دکتر
«داور آل داود» افزود: در ابتدا با برگزاری کمیته سلامت جوانان هماهنگی های لازم
با اداره های نی ریز در زمینه تعامل در برپایی این همایش انجام شد که مشارکت و
همیاری این سازمان ها در برپایی همایش، ستودنی بود.



او
اضافه کرد: این همایش با مشارکت شبکه بهداشت و درمان، مرکز مشاوره بهارنکو، هلال
احمر، بهزیستی، ناحیه مقاومت سپاه، شهرداری، شورای اسلامی شهر نی ریز، کمیته امداد
امام خمینی(ره)، فرمانداری، نیروی انتظامی و اداره ورزش و جوانان شهرستان نی ریز،
برگزار شد.



رییس
شبکه بهداشت و درمان نی ریز با تقدیر از حضور مردم و سازمان هایی که در برپایی این
همایش مشارکت داشتند، از شهروندان خواست تا برای ترویج فرهنگ ازدواج سالم و زندگی
پایدار، در کارگاه ها و سمینارهای تحکیم بنیان خانواده شرکت کنند.



این
همایش، با حضور دکتر «کریمی» مدرس و مشاور خانواده مرکز بهارنکو شیراز، در پارک
معلم شهرستان نی ریز، برگزار شد./102








تقدیر رییس مرکز بهداشت مرودشت از
تلاش های پزشکان مراکز خدمات جامع سلامت



رییس مرکز بهداشت مرودشت به
همراه مسوول ستاد گسترش این مرکز، به مناسبت روز پزشک، از تلاش شبانه روزی پزشکان
مراکز جامع سلامت شهری و روستایی مرودشت، تقدیر کرد
.

 


به گزارش روابط عمومی شبکه
بهداشت و درمان مرودشت، رییس مرکز بهداشت مرودشت در این زمینه گفت: نامگذاری یکم
شهریور، سالروز تولد شیخ الرییس ابوعلی سینا، الگوی بارز حکیمان و اندیشوران دلسوز
و عالمان فرزانه در تاریخ پر فروغ این سرزمین، طبیب نامور و نابغه بزرگ ایرانی که
در جمهوری اسلامی ایران به نام روز پزشک نامگذاری شده، نشان از توجه و اهمیت این
حرفه در کشور دارد
.



دکتر «روح اله کریمی» افزود:
روز پزشک، روزی نمادین برای حفاظت از سلامت مردم و روزی برای ارج نهادن به خدمات کسانی
است که برای حفظ این نعمت الهی، تلاش می‌کنند.



او با تقدیر از تلاش
همه پزشکان که تمام محرومیت های این شهرستان را تحمل می کنند، اظهار امیدواری کرد
با پیگیری بیشتر از سوی مسوولان، روزی برسد که انگیزه های قوی و زیادی برای حضور
پزشکان در شهرستان، به وجود بیاید./102








به مناسبت روز پزشک در فراشبند
تاکید شد: پزشکان، از ارکان حفظ و گسترش سلامت در جامعه هستند



فرماندار، بخشدار مرکزی و رییس شبکه
بهداشت و درمان شهرستان فراشبند به مناسبت روز پزشک، با حضور در پایگاه های پزشک
خانواده شهری، مرکز خدمات جامع سلامت شهری و روستایی شهدای فراشبند و بیمارستان
امام هادی(ع) فراشبند، روز پزشک را گرامی داشتند.

 


به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و
درمان شهرستان فراشبند، فرماندار شهرستان فراشبند در این برنامه، با گرامیداشت یکم
شهریور، زادروز حکیم بوعلی سینا و روز پزشک گفت: در پیشینیه و تاریخ و فرهنگ کشور،
طبابت از جایگاه والا و طبیب از قداست ویژه ای برخوردار بوده است
.



«صادق فروغی» تاکید کرد: در این مقطع
حساس، یکپارچگی و وحدت تمامی دست اندرکاران حوزه سلامت برای تحقق سلامت فراگیر و
پایداری و استمرار آن در جامعه، بیش از پیش ضروری به نظر می رسد
.



رییس
شبکه بهداشت و درمان شهرستان فراشبند نیز در این برنامه با تاکید بر اینکه در
جامعه ما امید به زندگی در مقایسه با دهه های پیش به صورت معناداری افزایش یافته
است، گفت: کاهش قابل توجه نرخ مرگ و میر کودکان، ارتقای سطح سلامت عمومی، افزایش دانش
سلامت مردم و بهبود شاخص های سلامت جسم و روان، مدیون تلاش و همکاری پزشکان
توانمند و متعهدی است که در چند دهه گذشته خوش درخشیدند و موقعیت و تراز سلامت و
بهداشت ما در سطح جهان، ارتقا یافته است.



دکتر
«حسن کرمی» این امر مهم را حاصل سال ها تلاش پزشکان توانمند و تلاش ویژه همه گروه
های متولی سلامت و دست اندرکاران حوزه بهداشت و درمان عنوان کرد که بی وقفه و با
اهتمام ویژه، در راستای سلامت مردم و جامعه گام بر می دارند.



او با تقدیر از تلاش های پزشکان و
مراقبان سلامت، اضافه کرد: پزشکان و مراقبان سلامت، از ارکان حفظ و گسترش سلامت در
جامعه هستند و با همدلی و همراهی آنها، می توانیم شاخص سلامت جامعه را ارتقا دهیم.



دکتر کرمی، پزشکان را مایه افتخار
دانست و از تلاش های آنها در راستای درمان، ثبت اطلاعات در سامانه سیب و خدمات
پیشگیرانه، تقدیر کرد.



فرماندار، بخشدار مرکزی و رییس شبکه
بهداشت و درمان شهرستان فراشبند در این دیدار، با اهدای شاخه گل، از خدمات پزشکان این
شهرستان، تقدیر کردند./102

 
بازدید مدیرکل بیمه
سلامت از خدمات بیمارستان حافظ


مدیرکل
بیمه سلامت استان فارس از واحدهای مختلف بیمارستان حافظ و همچنین بخش های در حال
ساخت این مرکز درمانی، بازدید کرد
.

 


به
گزارش روابط عمومی مرکز آموزشی درمانی حافظ، دکتر «فرهاد لطفی» با بازدید از
عملکرد این مرکز درمانی گفت: با توجه به اینکه اصلی ترین منبع مالی بیمارستان،
بیمه ها محسوب می شوند، اما بیمارستان ها در بعضی از موارد مالی با سازمان های
بیمه گر اختلاف دارند و به طور معمول همه مطالبات بیمه ای آنها وصول نمی شود،
بنابراین شفاف سازی این کسورات و همکاری ها، موجب بهبود تعامل بین بیمارستان و
سازمان های بیمه ای می شود
.



او
در این بازدید، طی گفتگو با کارکنان، بیماران و مراجعان به بیمارستان، از خدمات رسانی
و شیوه ارایه خدمات به مراجعان، اعلام رضایتمندی کرد./103

 




برگزاری مراسم جشن روز پزشک در بیمارستان شهید
مطهری مرودشت



به
مناسبت بزرگداشت حکیم ابو علی سینا و روز پزشک برابر با یکم اردیبهشت، مراسم جشنی
با حضور پزشکان، مسوولان، کارکنان مرکز
آموزشی درمانی شهید مطهری مرودشت و نیکوکاران عرصه سلامت برگزار شد.

 


به
گزارش روابط عمومی مرکز آموزشی درمانی شهید مطهری مرودشت، دکتر «کامران راسخ» رییس
این مرکز آموزشی درمانی، این روز را به
پزشکان تلاشگر به ویژه پزشکان شاغل در این مرکز تبریک گفت.



در
ادامه دکتر راسخ و چند پزشک حاضر در مراسم، از تجربه ها و خاطرات خود صحبت کردند.



در
این مراسم، از پزشکان و داروسازان این مرکز درمانی تجلیل شد./103

 




گرامیداشت روز پزشک در درمانگاه های امام رضا (ع) و شهید مطهری



مدیر درمانگاه های امام رضا (ع) و
شهید مطهری
با اهدای گل و هدیه، به مناسبت روز پزشک از پزشکان شاغل در این مراکز،
تقدیر کرد.

 


به گزارش روابط عمومی مجتمع درمانگاهی امام رضا(ع)
و شهید مطهری، به مناسبت زادروز حکیم بوعلی سینا و روز پزشک، دکتر «محمدحسین
ورهرام» با حضور در مطب اساتید این مجتمع درمانی، از مقام و جایگاه پزشکان در عرصه
سلامت تقدیر کرد./103



پایان خبر

  • گروه خبری : آخرین اخبار,اخبار وب دا
  • کد خبری : 9194
کلیدواژه
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

تنظیمات قالب