سرمایه گذاری برای تولید
دانشگاه علوم پزشکی شیراز
سرمایه گذاری برای تولید
  • //
  • - تعداد بازدید: 51
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه

حضور تیم ارزیابی اعتباربخشی وزارت بهداشت در بیمارستان حضرت زینب(س) شیراز

.

بیمارستان حضرت زینب (س) در دور دوم اعتبار بخشی در حوزه
آموزش، میزبان تیم ارزیاب اعتباربخشی وزارت بهداشت و درمان بود.

 


به گزارش روابط عمومی مرکز آموزشی درمانی حضرت زینب(س)،
دکتر «فاطمه سادات نجیب» معاون آموزشی این بیمارستان، اهداف این بیمارستان را
ارتقای سطح آموزشی و توسعه مرکز در عرصه پژوهش عنوان کرد و گفت: در این بازدید،
تیم ارزیاب وزارت بهداشت با حضور در بخش های مختلف بیمارستان، سنجه های اعتباربخشی
و فرآیندهای آن را مورد بررسی قرار دادند.

 


تیم ارزیاب اعتباربخشی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی،
متشکل از دکتر «اکرم هاشمی»، دکتر «محسن اعرابی»، دکتر «مرضیه توکل» و دکتر «فاطمه
بهمنی» بود./105



پایان خبر

  • گروه خبری : آخرین اخبار,اخبار وب دا
  • کد خبری : 9475
کلیدواژه
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

تنظیمات قالب