از سوی دبیر شورای عالی برنامه ریزی علوم پزشکی وزارت بهداشت صورت گرفت؛
تشریح شاخص های دهگانه پایش عملکرد 1403 «برنامه جامع عدالت، تعالی و بهره وری آموزش پزشکی»
دبیر شورای عالی برنامه ریزی علوم پزشکی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی شاخص های دهگانه پایش عملکرد 1403 «برنامه جامع عدالت، تعالی و بهره وری آموزش پزشکی» به تفکیک کارگروه های کشوری و کلان مناطق آمایشی اجرا شده توسط 10 کلان منطقه کشور را تشریح کرد.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز و به نقل از «وبدا» وزارت بهداشت، دکتر «غلامرضا حسن زاده» در اجلاس معاونان آموزشی وزارت بهداشت که امروز (یکشنبه 20 خرداد)در تالار شهید سلیمانی ستاد وزارت بهداشت برگزار شد، بیان کرد: اخلاق پزشکی، سلامت معنوی و تعهد حرفه ای، مرجعیت علمی و آینده نگاری، پاسخگویی اجتماعی و عدالت آموزشی، همگرایی در تعالی علوم و فناوری پیشرفته، توسعه آموزش و فناوری های نوین یادگیری، بین المللی سازی آموزش علوم پزشکی، اقتصاد آموزش، کارآفرینی و کسب و کارهای دانش بینان، مدیریت جامع کیفیت در آموزش علوم پزشکی و نظام اعتباربخشی ملی و استانداردهای آموزشی، شاخص های دهگانه این پایش هستند.
وی با بیان این که کلان مناطق 5 و 7 امتیاز 92، کلان مناطق 2 و 9 امتیاز 90 و کلان مناطق 1، 3، 8 و 10 از این پایش در سال 1402 امنیاز 88 گرفتند، افزود: برای سال 1403 نیز نماگرهای کلان شامل بهبود شاخص های هر یک از کارگروه های 10 گانه برنامه به نسبت سال 1402 معادل 30 درصد، تعداد پروژه های حل مساله مصوب کارگروه های 10 گانه بر اساس نیازهای ملی و محلی معادل 30 درصد و پیشرفت پروژه های حل مساله هریک از کارگروه های 10 گانه برنامه نیز معادل 40 درصد اعمال خواهد شد.
دبیر شورای عالی برنامه ریزی علوم پزشکی وزارت بهداشت در پایان از تشکیل کارگروه ارزیابی صلاحیت پذیرش و آموزش دانشجویان بین الملل در معاونت آموزشی و ابلاغ شناسنامه پروژه های حل مساله به دانشگاه های علوم پزشکی کشور خبر داد.
پایان خبر