تاکید بر تقویت نگرش اقتصاد مقاومتی مدیران در نشست درآمدزایی فناوری اطلاعات
.
معاون
توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی شیراز، گسترش فعالیت های درآمدزای
دانشگاه علوم پزشکی شیراز برای تامین بخشی از منابع مالی مرتبط با تداوم مطلوب
فعالیت های بهداشتی و درمانی، آموزشی و پژوهشی و فرهنگی دانشگاه را ضروری دانست.
به
گزارش روابط عمومی معاونت توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی شیراز، دکتر
«مهرداد شریفی» با بیان این مطلب در نشست درآمدزایی فناوری اطلاعات دانشگاه، گفت:
لازم است از ظرفیت بسترهای قانونی برای درآمدزایی واحدهای دانشگاهی، به صورت بهینه
استفاده شود.
او افزود:
نگرش اقتصاد مقاومتی مدیران سازمان، نیازمند بهبود و تقویت است.
مدیر
آمار و فناوری اطلاعات دانشگاه نیز با ارایه گزارش عملکرد این حوزه گفت: نصب، راه
اندازی و پشتیبانی سامانه اطلاعات بیمارستانی(HIS) در دانشکده
علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی جهرم، پشتیبانی از سامانه (HIS) در دانشکده
علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی لار و ارایه خدمات اینترنتی به کارکنان
دانشگاهی متقاضی، از جمله فعالیت های درآمدزای این مدیریت است.
دکتر
«سید هدایت اله فقیه» در خصوص سایر فعالیت های درآمدزای حوزه فناوری اطلاعات و
ارتباطات دانشگاه افزود: ارایه سامانه «رُشد» این دانشگاه به دانشگاه علوم پزشکی و
خدمات بهداشتی و درمانی هرمزگان و گسترش نوبت دهی اینترنتی نیز در دست اقدام و
بهره گیری از ظرفیت شرکت های دانش بنیان در حال بررسی است.
این
نشست با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع، مدیر امور مالی، مدیر برنامه ریزی،
بودجه و پایش عملکرد، مدیر و مسوولانی از حوزه مدیریت آمار و فناوری اطلاعات
دانشگاه، برگزار شد./105
پایان
خبر
نظر دهید