سرمایه گذاری برای تولید
دانشگاه علوم پزشکی شیراز
سرمایه گذاری برای تولید
  • //
  • - تعداد بازدید: 54
  • زمان مطالعه : 3 دقیقه

تاکید استاندار فارس بر مردمی و دلسوز بودن مدیران و کارگزاران نمونه، در جشنواره شهید رجایی

.

استاندار فارس در بیست و دومین جشنواره شهید رجایی که
امروز برگزار شد، از مدیران و کارگزاران نمونه خواست تا مردمی و دلسوز باشند.

 


به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، دکتر«عنایت
اله رحیمی» در این آیین گفت: امروزه دنیا به سمت و سوی مدیریت مشارکتی رو به حرکت
است، این به معنای مشارکت مناسب در زمان مناسب برای انجام کار مناسب است و این
امر، فرد را تشویق به تحقق اهداف گروه و یا سازمان می کند.



او افزود: دو هدف عمده مدیریت مشارکت، ارج نهادن به
ارزش های انسانی و رسیدن به اهداف از پیش تعیین شده به کمک افراد را دنبال می کند.

 


دکتر رحیمی ادامه داد: در سیستم اداری دو نوع مدیریت
مشارکت و سنتی وجود دارد که در هر نوع مدیریت، در مسیر باورهای خاص خود حرکت می
کنند. در مدیریت مشارکت، در اطلاعات و دانش با دیگران شریک می شوند، امکان طوفان
فکری به همراه تیم فراهم می شود و دیدگاه و نظرات با توجه به دانش و تجربه ارایه می
شود که این امر در مدیریت سنتی، بسیار کم دیده می شود.

 


استاندار فارس با بیان اینکه مدیران و کارگزاران نمونه باید
مردمی و دلسوز و پیگیر حقوق مردم باشند، تاکید کرد: مدیران باید توجه به خانواده
معظم شهدا و جانبازان، محرومان و فقرا، اقشار و گروه های مختلف، تعامل با رسانه ها
و دانشگاه ها و مراکز علمی، تلاش برای تحقق اقتصاد مقاومتی، اجرای عدالت در خدمت
صادقانه، خالصانه و بی منت به مردم را بیش از پیش در دستور کار خود قرار دهند.

 


مهندس «ساسان تاجگردون» رییس سازمان برنامه و بودجه استان
فارس نیز در این برنامه پیرامون فرآیند ارزیابی عملکرد دستگاه های استان در سال 97،
مواد 81 و 82 قانون مدیریت خدمات کشوری، شاخص های عموم و اختصاصی، فرآیند ارزیابی
عملکرد در سطح کشوری، فرآیند ارزیابی به دستگاه های اجرای و سازمان های مدیریت و
برنامه ریزی استان، برگزاری جلسات متعدد با دستگاه های همکار در فرآیند ارزیابی
عملکرد سال 97 دستگاه های اجرایی سخن گفت.

 


معاون طرح و برنامه وزارت صمت نیز در این آیین گفت: هفته
دولت یادآور شهیدان رجایی و باهنر است که با اخلاص به مردم خدمت می کردند و این
جشنواره یک فرصتی برای کشور است تا عمکرد سازمان ها و دستگاه های اجرایی اجرایی
شود، زیرا با این امر مهم، اجرای شاخص ها ارتقا پیدا می کند و عملکرد ها رو به جلو
و تغییرات مناسب حرکت می کند.



دکتر «سعید زرندی» با بیان اینکه بهترین ارزیابان دستگاه
های اجرایی، مردم و رضایتمندی آنان است، افزود: باید فضای نوآوری در ارایه خدمات
ارتقا یابد و نیاز است تغییرات در دستگاه ها در مسیر تحقق آرمان های انقلاب اسلامی
باشد که توسعه اقتصادی کشور نیز وابسته به این تغییرات است.

 


معاون نوسازی اداری سازمان اداری و استخدامی کشور نیز گفت:
امیدواریم این جشنواره و تقدیر از میدران و دستگاه های برتر، نقش نهادینه کردن
فرهنگ خدمت و ارایه خدمت مناسب به مردم را ایفا کند.



دکتر «علاء الدین رفیع‌ زاده» با بیان اینکه مهمترین عواملی
که یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر را زنده نگه می دارد، ارایه خدمات مطلوب به
ملت ایران است، افزود: برای اطمینان از مراحل درست اجرای یک برنامه، باید به خواست
و اراده اجرای برنامه، بسترسازی و زمینه سازی اجرای برنامه ها و اجاری مناسب آن
توجه کرد.

 


بیست و دومین جشنواره شهید رجایی، با حضور آیت الله «لطف ‌الله
دژکام» امام جمعه شیراز و نماینده ولی فقیه در استان فارس، مسوولان کشوری و استان،
روسا، مدیران و کارشناسان دستگاه ها و سازمان های اجرایی استان فارس برگزار شد.
/105



پایان خبر

  • گروه خبری : آخرین اخبار,اخبار وب دا
  • کد خبری : 9376
کلیدواژه
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

تنظیمات قالب