سرمایه گذاری برای تولید
دانشگاه علوم پزشکی شیراز
سرمایه گذاری برای تولید
  • //
  • - تعداد بازدید: 48
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

بهره برداری از دستگاه رادیولوژی دیجیتال (DDR) بیمارستان امام جعفر صادق(ع) پاسارگاد با حضور معاون هماهنگی و مدیریت امور استانداری فارس

.

با حضور معاون هماهنگی
و مدیریت امور استانداری فارس، دستگاه رادیولوژی دیجیتال
(DDR)
بیمارستان امام جعفر صادق(ع) پاسارگاد
به ارزش 15 میلیارد ریال به بهره
برداری رسید.

 


به گزارش روابط
عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان پاسارگاد، «کورش قنبری»
سرپرست این شبکه بهداشت و درمان با اعلام این خبر گفت: در
تجهیزات دیجیتال تصویربرداری با اشعه ایکس، تکنیک های مختلفی مورد استفاده قرار
گرفته تا علاوه بر کاهش دوز اشعه و افزایش کیفیت تصاویر، نیاز به فیلم در هر بار
اکسپوز نیز رفع شود.

 


همزمان با هفته
دولت، با حضور «ظفر افشون» معاون هماهنگی و مدیریت امور استانداری فارس و هیات
همراه، دکتر «عبدالرسول همتی» معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز و جمعی از
مدیران ارشد دانشگاه،
دستگاه رادیولوژی دیجیتال بیمارستان امام
جعفر صادق(ع) پاسارگاد
به بهره برداری رسید./105



پایان خبر


  • گروه خبری : آخرین اخبار,اخبار وب دا
  • کد خبری : 9427
کلیدواژه
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

تنظیمات قالب