بهره برداری از دستگاه رادیولوژی دیجیتال (DDR) بیمارستان امام جعفر صادق(ع) پاسارگاد با حضور معاون هماهنگی و مدیریت امور استانداری فارس
.
با حضور معاون هماهنگی
و مدیریت امور استانداری فارس، دستگاه رادیولوژی دیجیتال (DDR)
بیمارستان امام جعفر صادق(ع) پاسارگاد به ارزش 15 میلیارد ریال به بهره
برداری رسید.

به گزارش روابط
عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان پاسارگاد، «کورش قنبری» سرپرست این شبکه بهداشت و درمان با اعلام این خبر گفت: در
تجهیزات دیجیتال تصویربرداری با اشعه ایکس، تکنیک های مختلفی مورد استفاده قرار
گرفته تا علاوه بر کاهش دوز اشعه و افزایش کیفیت تصاویر، نیاز به فیلم در هر بار
اکسپوز نیز رفع شود.
همزمان با هفته
دولت، با حضور «ظفر افشون» معاون هماهنگی و مدیریت امور استانداری فارس و هیات
همراه، دکتر «عبدالرسول همتی» معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز و جمعی از
مدیران ارشد دانشگاه، دستگاه رادیولوژی دیجیتال بیمارستان امام
جعفر صادق(ع) پاسارگاد به بهره برداری رسید./105
پایان خبر
نظر دهید