سرمایه گذاری برای تولید
دانشگاه علوم پزشکی شیراز
سرمایه گذاری برای تولید
  • //
  • - تعداد بازدید: 63
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه

بهره برداری از دستگاه اکوکاردیوگرافی در بیمارستان شهدای سروستان با حضور معاون استانداری فارس

.

با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری فارس و جمعی از دستگاه اکوکاردیوگرافی بیمارستان شهدای سروستان به ارزش سه میلیارد ریال به بهره برداری رسید.
 
به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان سروستان، سرپرست شبکه بهداشت و درمان گفت: در نشستی با حضور مسوولان استانی و شهری، مسایل حوزه بهداشت و درمان شهرستان سروستان مانند تامین اعتبار و راه اندازی کلینیک ویژه بیمارستان، موتورخانه، بازسازی و تجهیز پانسیون های پزشکان بررسی شد.
«عبداله بهادری» افزود: در این نشست مقرر شد، در رابطه با تامین پزشکان متخصص ماندگار از سوی دانشگاه علوم پزشکی شیراز نیز، تمهیدات موردنیاز انجام شود.
 
در بازدید از بیمارستان شهدای سروستان، دکتر «محمود رضایی» معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری فارس، دکتر «فرشاد فلاحتی» مدیر امور بیماری ها و مراکز تشخیصی و درمانی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، فرماندار، امام جمعه شهرستان سروستان، بخشدار مرکزی و کوهنجان، اعضای شورای تامین و اداری شهرستان، اعضای شورای اسلامی شهر و روستا، مسوولان محلی و رییس بیمارستان سروستان نیز، حضور داشتند./103

  • گروه خبری : آخرین اخبار,اخبار وب دا
  • کد خبری : 9348
کلیدواژه
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

تنظیمات قالب