برگزاری نخستین نشست ستاد اقامه نماز دانشگاه علوم پزشکی شیراز در سال 98
.
نخستین نشست ستاد اقامه نماز دانشگاه در سال 98 با حضور
اعضای ستاد در دفتر ریاست دانشگاه برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی دفتر نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه
علوم پزشکی شیراز، در این نشست رییس دانشگاه با تقدیر از تلاش ستاد اقامه نماز گفت:
اجرای فریضه اقامه نماز در سطح دانشگاه مناسب است، اما باید با برنامه ریزی برای
ارتقا و توسعه امر اقامه نماز تلاش کرد.
دکتر «علی بهادر» افزود: تمام حمایت های مادی و معنوی خود
را تا جایی که ظرفیت ها به ما اجازه می دهد، برای این امر به کار خواهیم بست.
او ادامه داد: لازم است ستاد اقامه نماز دانشگاه، در نخستین
گام هزینه های لازم برای توسعه بهبود و بهسازی فضاهای موجود برای اقامه نماز را
برآورد سازد.
مسوول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم
پزشکی شیراز و دبیر ستاد اقامه نماز دانشگاه نیز گزارشی از اقدامات این ستاد در
سال جاری و برنامه ریزی های فرهنگی و توسعه ای امر اقامه نماز در این ستاد،
ارایه داد.
حجتالاسلام والمسلمین «حمید مقامی» به بررسی آماری ظرفیت ها،
کمبودها، فرصت ها و چالش های مساجد و نمازخانه های موجود در دانشگاه علوم پزشکی
شیراز برای روشن شدن وضعیت موجود پرداخت./105
پایان خبر
نظر دهید