بررسی مسایل ایثارگران دانشگاه علوم پزشکی شیراز با حضور مشاور عالی رییس دانشگاه
.
مسایل مرتبط با جانبازان، ایثارگران و خانواده های شاهد و
ایثارگر شاغل و بازنشسته دانشگاه علوم پزشکی شیراز با حضور مشاور عالی رییس
دانشگاه علوم پزشکی شیراز، بررسی شد.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، مشاور عالی
رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز با تقدیر از تلاش ها و خدمات ایثارگران و خانواده
آنان در هشت سال دفاع مقدس و دوران پس از آن، جایگاه شهداء، جانبازان و ایثارگران
و خانواده های آنان را بسیار بالا توصیف کرد.
دکتر «سید منصور کشفی» افزود: همه کشور مدیون تلاش و
جانفشانی شهداء، جانبازان و ایثارگران هستیم و باید به نحو شایسته از آنان تقدیر
شود.
او بر استفاده بهینه از نیروی انسانی تاکید کرد و گفت: باید
با درک شرایط موجود برای رسیدن به اهداف دانشگاه تلاش کنیم.
دکتر کشفی اضافه کرد: تمام مجموعه دانشگاه علوم پزشکی شیراز
تلاش می کنند تا مسایل مرتبط با ایثارگران و خانواده آنها به بهترین شکل برطرف
شود.
در این نشست که امروز نهم مرداد در سالن 22 بهمن ساختمان
مرکزی دانشگاه علوم پزشکی شیراز برگزار شد، «مجتبی حدائق» دبیر ستاد امور
دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاه، «محمدحسین سرایداران» مسوول هماهنگی امور
ایثارگران دانشگاه، اعضای شورای ایثارگران و نمایندگان ایثارگران در واحدهای
زیرمجموعه دانشگاه علوم پزشکی شیراز، حضور داشتند./102
پایان خبر
نظر دهید