سرمایه گذاری برای تولید
دانشگاه علوم پزشکی شیراز
سرمایه گذاری برای تولید
  • //
  • - تعداد بازدید: 54
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

بررسی راهکارهای کارآمد حذف کاغذ از اسناد بیمارستانی و استفاده بیشتر از توانمندی سیستم HIS در سال 98

.

نخستین نشست
هماهنگی تبادل الکترونیک اسناد دانشگاه در سال 98، با حضور معاون درمان، مدیر
آمار و فناوری اطلاعات، مسوولان اداره های اقتصاد درمان
، تحول نظام
سلامت و
HIS دانشگاه علوم پزشکی شیراز و نمایندگان بیمه
سلامت برگزار شد.

 


به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، معاون درمان دانشگاه با بیان اینکه زیرساخت های لازم برای تبادل و
ارسال الکترونیک اسناد با بیمه سلامت در مراکز دانشگاه فراهم است، اعلام کرد: تمامی بیمارستان های تحت پوشش دانشگاه باید تا پایان خرداد 98، اسناد خود را به صورت
الکترونیک به بیمه سلامت ارسال کنند و
بیمه نیز رسیدگی به این اسناد را به صورت الکترونیکی انجام
می دهد.



دکتر «عبدالخالق
کشاورزی» بر تلاش مستمر مدیران و روسای مراکز برای حذف کاغذ از اسناد بیمارستانی و
استفاده بیشتر از توانمندی سیستم
HIS و برگزاری نشست های هفتگی کارگروه تحت عنوان «پرونده الکترونیک سلامت»،
با همکاری سایر معاونت های دانشگاه تاکید کرد.

 


او ادامه داد: در این نشست پیرامون برنامه
های سال 98 تبادل الکترونیکی با بیمه ها و رسیدگی الکترونیکی اسناد، نسخه
الکترونیکی و تایید خدمت سرپایی بیمارستانی، ثبت نتایج آزمایشگاه و پاتولوژی به
صورت دیجیتال و قواعد حاکم
بر سیستم his و لزوم ارسال اسناد بیمه
سلامت به صورت الکترونیک تبادل نظر شد.



دکتر کشاورزی
اضافه کرد: همچنین در این نشست مقرر شد همه مراکز درمانی تا پایان فروردین سال
جاری، 100 درصد اسناد را به کمک سامانه «سپاس» ارسال کنند./105



پایان خبر

  • گروه خبری : آخرین اخبار,اخبار وب دا
  • کد خبری : 5665
کلیدواژه
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

تنظیمات قالب