بازدید نماینده مردم مرودشت، ارسنجان و پاسارگاد در مجلس شورای اسلامی از مرکز آموزشی درمانی شهید مطهری مرودشت
.
مهندس «محمدمهدی برومندی» نماینده مردم مرودشت، ارسنجان و پاسارگاد در مجلس شورای اسلامی از مرکز آموزشی
درمانی شهید مطهری مرودشت بازدید کرد.
به گزارش روابط عمومی مرکز آموزشی درمانی شهید مطهری مرودشت،
مهندس برومندی به همراه «محمدکریم میرزایی» معاون سیاسی فرماندار مرودشت، در این
بازدید با حضور در محل نصب دستگاه آنژیوگرافی قلبی، روند اجرایی نصب این دستگاه را
بررسی کرد.
نماینده مردم مرودشت، ارسنجان و پاسارگاد در مجلس شورای
اسلامی سپس در دیدار با مسوولان بیمارستان،
راهکارهای بهبود فرآیندهای خدمات رسانی و توسعه تجهیزات، نیروی انسانی و منابع
مالی را بررسی کرده و نسبت به پیگیری مسایل مطرح شده، اعلام آمادگی کرد./101
پایان خبر
نظر دهید