سرمایه گذاری برای تولید
دانشگاه علوم پزشکی شیراز
سرمایه گذاری برای تولید
  • //
  • - تعداد بازدید: 50
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

بازدید معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه از دانشکده پیراپزشکی شهرستان داراب

.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شیراز به
همراه جمعی از مدیران این معاونت، از دانشکده پیراپزشکی شهرستان داراب، بازدید
کرد.

 


به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، دکتر
«کوروش عزیزی» از بخش های آزمایشگاه آموزشی، اتاق پراتیک، کتابخانه، نمازخانه، سلف
سرویس، خوابگاه دانشجویان، سالن اجتماعات و فضای فیزیکی این دانشکده، بازدید کرد.



حضور در نشست پرسش و پاسخ با دانشجویان و بررسی مسایل
مختلف دانشجویان، دیگر برنامه معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه و همراهان بود.

 


دکتر عزیزی در جمع دانشجویان دانشکده پیراپزشکی داراب، با
بیان اینکه شما دانشجویان مفتخر به تحصیل علم و دانش در شهری هستید که ملقب به
امام حسن مجتبی (ع)است، گفت: باید با همدلی و همکاری با یکدیگر بر مسایل مختلف پیروز
شویم و تلاش می کنیم بهترین شرایط را برای شما عزیزان فراهم کنیم.



او همچنین بر مشارکت بالای دانشجویان در برنامه های
فرهنگیف هنری، ورزشی و مذهبی در کنار برنامه های درسی تاکید کرد.

 


«قاسم زاهدانی» سرپرست شبکه بهداشت و درمان و دکتر «جلیل
نظری» سرپرست دانشکده پیراپزشکی داراب نیز در این نشست، مهم ترین اولویت های این
مرکز آموزش عالی را بیان کردند.



در این بازدید، دکتر «محمدرضا سمائی» مشاور عالی معاونت
فرهنگی و دانشجویی، دکتر «سید حمیدرضا هدایتی» مدیر امور فرهنگی، دکتر «محسن داوودی»
مدیر تربیت بدنی، دکتر «سلطانی» رئیس مرکز مشاوره، «سید مجتبی میرابراهیمی» مدیر
امور دانشجویی، مدیر روابط عمومی معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه، «قاسم زاهدانی»
سرپرست شبکه بهداشت درمان داراب، دکتر «جلیل نظری» سرپرست دانشکده پیراپزشکی داراب
و دکتر «فرزین بابایی» رئیس بیمارستان امام حسن مجتبی(ع) داراب، معاون فرهنگی و
دانشجویی دانشگاه را همراهی کردند./102



پایان خبر

  • گروه خبری : آخرین اخبار,اخبار وب دا
  • کد خبری : 6347
کلیدواژه
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

تنظیمات قالب