سرمایه گذاری برای تولید
دانشگاه علوم پزشکی شیراز
سرمایه گذاری برای تولید
  • //
  • - تعداد بازدید: 55
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

بازدید معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت از پروژه بیمارستان صدیقه طاهره(س) در منطقه میانرود

.

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت، درمان و آموزش
پزشکی، از پروژه در دست اجرای بیمارستان صدیقه طاهره(س) در منطقه میانرود بازدید
کرد.

 


به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، «سید کامل
تقوی نژاد» معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی که از
ابتدای صبح امروز به شیراز سفر کرده است، در ادامه این سفر و پس از بهره برداری از
دو پروژه مرکز خدمات جامع سلامت کفری و پایگاه سلامت عرفان، از پروژه بیمارستان
صدیقه طاهره(س) در منطقه میانرود
بازدید کرد.



این پروژه با 700 تخت بیمارستانی در منطقه میانرود، در جنوب
غربی شیراز واقع است.

 


دکتر «علی بهادر» رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز در این
بازدید، با اشاره به اهمیت توسعه دسترسی به خدمات سلامت برای ساکنان تمامی مناطق و
به ویژه مناطق کمتر برخوردار، بهره برداری از این بیمارستان را گامی موثر در این
راستا برشمرد.



دکتر
«بهرام پارسایی» و «علی اکبری» نمایندگان مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی، دکتر
«علی بهادر» رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز، دکتر «قاسم مقیمی» عضو شورای اسلامی شیراز، مهندس «امیرحسین جمشیدی» مدیرکل دفتر فنی استانداری فارس، دکتر
«مهرداد شریفی» معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه، دکتر «عبدالرسول همتی» معاون
بهداشت دانشگاه و جمعی از مدیران ارشد دانشگاه علوم پزشکی شیراز، در این برنامه،
معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت را همراهی می کردند./
101



پایان
خبر

  • گروه خبری : آخرین اخبار,اخبار وب دا
  • کد خبری : 8757
کلیدواژه
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

تنظیمات قالب