سرمایه گذاری برای تولید
دانشگاه علوم پزشکی شیراز
سرمایه گذاری برای تولید
  • //
  • - تعداد بازدید: 61
  • زمان مطالعه : 3 دقیقه

بازدید معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت از 2 بیمارستان بزرگ شیراز/ ضرورت تقویت زیرساخت های ارائه خدمت با توجه به جایگاه دانشگاه علوم پزشکی شیراز در کشور

.

معاون
توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با در حاشیه بازدید از
بیمارستان های شهید دکتر فقیهی و نمازی، بر ضرورت تقویت زیرساخت های ارائه خدمت در
مجموعه دانشگاه علوم پزشکی شیراز، تاکید کرد.



به
گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، «سید کامل تقوی نژاد» معاون توسعه
مدیریت و منابع وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در ادامه سفر خود به استان
فارس، از دو بیمارستان شهید دکتر فقیهی و نمازی بازدید کرد.

 


او در
این بازدیدها با حضور در بخش های مختلف این دو بیمارستان، ضمن عیادت از بیماران و گفت
و گو با همراهان آنان، میزان رضایتمندی از خدمات را بررسی کرد.



تقوی
نژاد همچنین در دیدار با کارکنان این دو بیمارستان، با آنان پیرامون نحوه ارائه
خدمات و مسایل آنان، گفت و گو کرد.



ظرفیت
های بسیار بالای دانشگاه علوم پزشکی شیراز در زمینه پزشکی، اعمال جراحی و پیشرفت
های علمی



این
مقام مسوول در وزارت بهداشت در حاشیه این دو بازدید، با اشاره به برنامه های سفر یک
روزه خود به شیراز، شامل افتتاح چند خدمت جدید سلامت، بازدید از پروژه های در دست
ساخت و دیدار با مسوولان رده بالای استان، گفت: ظرفیت های بسیار بالایی در زمینه
پزشکی، اعمال جراحی و پیشرفت های علمی در دانشگاه علوم پزشکی شیراز وجود دارد که
باید زیرساخت های فیزیکی موردنیاز، فراهم و توسعه مراکز صورت گیرد.

 


او
ادامه داد: پس از انقلاب اسلامی، فعالیت های خوبی در بخش خصوصی و خیریه ها در
شیراز انجام شده و در زمینه توسعه مراکز، گام های خوبی برداشته شده، اما با توجه
به اینکه فارس قطب پزشکی جنوب کشور و حتی سایر مناطق کشور است، بسیاری از بیماران
در حوزه های مختلف برای دریافت خدمت به شیراز مراجعه می کنند؛ بنابراین لازم
است زیرساخت های ارائه خدمت تقویت شود.



معاون
توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت افزود: برای پیشبرد پروژه های در دست ساخت، غیر
از منابع دولتی باید از منابع سایر بخش ها نیز استفاده شود که در این زمینه مذاکراتی
با بانک ها و سرمایه گذاران بخش خصوصی صورت گرفته تا در قالب تهاتر برخی اموال و
دارایی های دانشگاه، نسبت به توسعه و تکمیل این بیمارستان ها و مراکز ارائه خدمت
در کمترین زمان، اقدام شود و ظرفیت های قانونی نیز در این زمینه وجود دارد.

 


تقوی
نژاد در ادامه به تبصره 18 و 19 قانون بودجه اشاره کرد که در همین راستا با سازمان
بودجه هماهنگی لازم صورت گرفته و مطالعات اولیه انجام شده تا با تشکیل یک تیم
کارشناسی در بخش های حقوقی، فنی و مالی، به زودی یک تحرک جدی در زمینه ساخت و ساز
و تکمیل این پروژه ها صورت گیرد.



او
همچنین به پروژه های در دست اجرای بیمارستان خاتم الانبیاء(ص)، اعصاب و روان و
صدیقه طاهره(س) در میانرود اشاره کرد که به عنوان اولویت های عمرانی دانشگاه علوم
پزشکی شیراز، راهکارهای پیشبرد آن ها در این سفر بررسی شد.



نوید
تحرک جدید در توسعه پروژه های بیمارستانی استان



این
مقام مسوول در وزارت بهداشت با اشاره به دیدار با استاندار، نمایندگان مجلس شورای
اسلامی و دیگر مسوولان استانی نیز از آمادگی برای بسیج جمیع امکانات، از منابع دولتی،
خصوصی، خیریه ها، منابع بانکی و سرمایه گذاری ها خبر داد و آن را نویدبخش یک تحرک
جدید در توسعه پروژه های بیمارستانی دانست.

 


به
گفته معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، هم اکنون 18
پروژه بیمارستانی و 303 پروژه در حوزه بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز در دستور
کار قرار دارد که با تزریق منابع از وزارت بهداشت و استان، به بهره برداری می رسد.



ادامه
اخبار سفر معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به شیراز
را می توانید از این پایگاه خبری دنبال کنید./101



پایان
خبر



  • گروه خبری : آخرین اخبار,اخبار وب دا
  • کد خبری : 8785
کلیدواژه
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

تنظیمات قالب