بازدید معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی شیراز از طرح تحقیقاتی کوهورت خرامه
.
معاون تحقیقات و فناوری
دانشگاه علوم پزشکی شیراز، با حضور در مرکز اجرایی کوهورت خرامه، نحوه اجرای این
طرح تحقیقاتی را بررسی کرد.
به
گزارش روابط عمومی معاونت تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی شیراز، دکتر «یونس
قاسمی» در دیدار و گفتگو با مجری و عوامل اجرای طرح تحقیقاتی کوهورت خرامه، گفت:
از آنجا که هدف این طرح شناسایی عوامل خطر بیماری های مزمن بوده است، نتایج این
طرح می تواند در کنترل و پیشگیری از بیماری های مزمن مانند بیماری های قلبی عروقی
و سرطان ها، استفاده شود.
دکتر
« عباس رضائیان زاده» مسوول کوهورت خرامه، در این بازدید گفت: طرح کوهورت خرامه از
بهمن 93 در شهرستان خرامه شروع شده است که تا پایان سال 95، 10 هزار و 600 فرد 40
تا 70 ساله از روستاها و مرکز شهر، غربالگری شده و زیر پوشش قرار گرفته اند و از سال 96 نیز تمامی افراد ثبت نام شده در طرح
سالیانه، یک بار پیگیری می شوند./102
پایان
خبر
نظر دهید