بازدید معاون امور مجلس رئیس جمهور و استاندار فارس از پروژه های سلامت در رستم و ممسنی
.
معاون امور مجلس رئیس جمهور و استاندار فارس به همراه معاون
بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز، از دو پروژه سلامت در فارس، بازدید کردند.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، امروز،
چهاردهم شهریور، دکتر «حسینعلی امیری» معاون امور مجلس رئیس جمهور، دکتر «عنایت
الله رحیمی» استاندار فارس، دکتر «عبدالرسول همتی» معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی
شیراز، «مسعود گودرزی» نماینده مردم ممسنی و رستم در مجلس شورای اسلامی، حجت
الاسلام «خرسندی» امام جمعه رستم، «سید ابوطالب حسنی» فرماندار رستم، دکتر «سالار
خواجه پور» مدیر منابع فیزیکی و نظارت بر طرح های عمرانی دانشگاه علوم پزشکی شیراز
و هیات همراه، ابتدا با حضور در رستم، از پروژه ساخت بیمارستان شهدا بازدید کردند.
در این برنامه، ضمن بازدید از بخش های مختلف این پروژه،
راهکارهای پیشرفت پروژه بررسی شد.
در ادامه این بازدید، نشست همفکری با حضور دکتر «عبدالرسول
همتی» معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز، دکتر «سالار خواجه پور» مدیر منابع
فیزیکی و نظارت بر طرح های عمرانی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، مسوولان شبکه بهداشت
و درمان رستم و پیمانکار این پروژه با هدف سرعت بخشیدن به روند پیشرفت این پروژه
برگزار شد.
این بیمارستان 64 تخت خوابی در زمینی به مساحت بیش از سه
هکتار و زیربنای 6هزار مترمربع در حالس اخت است و تاکنون 40درصد پیشرفت فیزیکی
داشته است.
همچنین دکتر «حسینعلی امیری» معاون امور مجلس رئیس جمهور،
دکتر «عنایت الله رحیمی» استاندار فارس، دکتر «عبدالرسول همتی» معاون بهداشت
دانشگاه علوم پزشکی شیراز، «مسعود گودرزی» نماینده مردم ممسنی و رستم در مجلس
شورای اسلامی و هیات همراه با حضور در شهرستان ممسنی، از کلینیک تخصصی این شهرستان
بازدید کردند.
این خدمت سلامت در بیمارستان حضرت ولیعصر(عج) ممسنی، از
جمله بسته های خدمتی طرح تحول نظام سلامت است./101
پایان خبر
نظر دهید