سرمایه گذاری برای تولید
دانشگاه علوم پزشکی شیراز
سرمایه گذاری برای تولید
  • //
  • - تعداد بازدید: 47
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

بازدید شبانه رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز از محل آتش سوزی هتل آسمان

.

رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز، ضمن بازدید میدانی از محل آتش
سوزی هتل در حال ساخت آسمان، در نشست شورای تامین شهرستان شیراز حضور یافت.

 


به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، دکتر «علی
بهادر» در نشست شورای تامین شهرستان شیراز که با حضور معاون سیاسی امنیتی
استانداری فارس، فرماندار و دیگر اعضا، برگزار شد، از آمادگی کامل دانشگاه علوم
پزشکی، اورژانس پیش بیمارستانی و بیمارستان ها برای ارایه خدمات درمانی خبر داد.



او افزود: همچنین نیروهای اورژانس 115 شیراز، تیم های
سلامت روان معاونت بهداشت دانشگاه در حالت آماده باش به سر می برند.

 


رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز اظهار کرد: این حادثه تا
کنون دو مصدوم اعزام به بیمارستان داشته است که هر دو پس از دریافت خدمات درمانی
ترخیص شدند.



او یادآور شد: 6 دستگاه آمبولانس، اتوبوس آمبولانس،
موتورلانس اورژانس و خودرو فرماندهی در محل آتش سوزی مستقر هستند.

 


دکتر بهادر از اهالی این منطقه خواست که به هیچ عنوان در
محل حادثه رفت و آمد نکنند و نیز خانواده هایی که در بین آنها بیمارانی با مشکلات
مزمن، تنفسی، قلبی و ریوی هستند، تا بازگشت به شرایط عادی، در دیگر نقاط شیراز
سکنی داشته باشند./105



پایان خبر

  • گروه خبری : آخرین اخبار,اخبار وب دا
  • کد خبری : 8500
کلیدواژه
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

تنظیمات قالب