بازدید سرزده معاون کل وزارت بهداشت از بیمارستان امام حسین(ع) سپیدان
.
معاون کل وزارت بهداشت،
درمان و آموزش پزشکی، صبح امروز به صورت سرزده، از بیمارستان امام حسین(ع) سپیدان بازدید
کرد.
به گزارش روابط عمومی
شبکه بهداشت و درمان سپیدان، رییس این شبکه بهداشت و درمان گفت: دکتر
«ایرج حریرچی» معاون کل وزارت بهداشت به صورت سرزده از بیمارستان امام حسین(ع)
سپیدان بازدید و از نزدیک، روند ارائه خدمات به بیماران و مراجعان را بررسی کرد.
مهندس
«سیاوش کریمی» افزود: معاون کل وزارت بهداشت ضمن بازدید از
بخش های اتفاقات، CCU، بستری و اعصاب و روان، نحوه ارائه خدمات تشخیصی، مراقبتی و
درمانی به بیماران را مورد ارزیابی قرار داد.
او ادامه داد: دکتر
حریرچی در بازدید از داروخانه بیمارستان امام حسین(ع)،
وضعیت دارویی این مرکز را مورد بررسی قرار داد و در گفت و گو با مراجعان و بیماران
نیز روند ارایه خدمات و میزان رضایتمندی آنان را جویا شد./105
پایان خبر
نظر دهید