اهدای لوح گواهینامه رعایت حقوق مصرف کنندگان استان فارس به مرکز آموزشی درمانی آنکولوژی امیر
.
با حضور نمایندگان
سازمان صنعت، معدن و تجارت، گواهینامه رعایت حقوق مصرف کنندگان استان فارس از سوی
استاندار و رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان فارس به مرکز آموزشی درمانی
آنکولوژی امیر، اهدا شد.
به گزارش روابط عمومی
مرکز آموزشی درمانی آنکولوژی امیر، رییس بیمارستان گفت: بیمارستان آنکولوژی امیر
به عنوان تنها مرکز تخصصی و فوق تخصصی سرطان در جنوب کشور است که به بیماران مبتلا
به سرطان در شیراز و مراجعان استان های همجوار
و سایر شهرهای کشور، خدمت رسانی می کند.
دکتر «سید امیدرضا
ذکاوت» ارائه خدمات با کیفیت و جلب رضایت بیماران و همراهان را عامل اصلی مراجعه
بیماران مبتلا به سرطان از نقاط مختلف کشور و همچنین کشورهای همسایه به این مرکز
درمانی عنوان کرد.
او با اشاره به حضور داوطلبانه
بیمارستان آنکولوژی در جشنواره حقوق مصرف کنندگان فارس، افزود: با وجود شرایط خاص
و ویژه این بیمارستان، موفق شدیم در این جشنواره تندیس برنزی و گواهینامه رعایت
حقوق مصرف کنندگان را از سوی استاندار فارس و رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت
دریافت کنیم.
نماینده سازمان
صنعت، معدن و تجارت استان فارس نیز در این برنامه، با تبریک کسب این موفقیت از سوی
مرکز آنکولوژی امیر، از تلاش تمام مدیران، کادر درمان و کارکنان این مرکز درمانی برای
جلب رضایت مصرف کنندگان، قدردانی کرد./102
پایان
خبر
نظر دهید