اهدای 25 هزار سی سی خون؛ حاصل مشارکت کارکنان دانشگاه علوم پزشکی شیراز در روز ملی خون
.
همزمان
با نهم مرداد برابر با روز ملی اهدای خون، کارکنان دانشگاه علوم پزشکی شیراز، 25
هزار سی سی خون به بیماران نیازمند اهدا کردند.
به
گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، مدیر کانون بسیج جامعه پزشکی دانشگاه
با بیان اینکه اهدای خون یکی از اخلاق پسندیده مردم ایران است و همواره این امر به
عنوان یک کار خداپسندانه در برنامه کاری ما ایرانیان بوده است، گفت: این موضوع به
همت کانون بسیج جامعه پزشکی از سال گذشته در ساختمان مرکزی دانشگاه مرسوم شده و با
برنامه ریزی و هماهنگی با سازمان انتقال خون فارس، از ساعات اولیه صبح، گروه سیاری
کار خونگیری از مراجعان را به مدت سه ساعت انجام دادند.
دکتر
«سیدابوالفضل هاشمی اصل» افزود: این برنامه با استقبال بسیار خوب از سوی بیش از 70
نفر از مدیران، استادان، پزشکان و کارکنان دانشگاه همراه بود.
از همکاری اعضای بسیج جامعه پزشکی دانشگاه، مدیریت ساختمان مرکزی و روابط عمومی دانشگاه
برای برگزاری این اقدام خیرخواهانه، قدردانی و ابراز امیدواری کرد که این اقدام
خداپسندانه در کنار اقدامات فرآوری که از سوی سازمان انقال خون انجام می شود، موجب
بهبودی و درمان بهتر بیماران شود./103
پایان
خبر
نظر دهید