سرمایه گذاری برای تولید
دانشگاه علوم پزشکی شیراز
سرمایه گذاری برای تولید
  • //
  • - تعداد بازدید: 44
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

انجام بیش از 3 هزار بازرسی بهداشت محیط در دهه نخست محرم

.

مسوول گروه سلامت محیط
دانشگاه علوم پزشکی شیراز، از انجام سه هزار و
864 بازرسی بهداشت محیط در دهه نخست
محرم، با مشارکت کارشناسان سلامت محیط دانشگاه
علوم پزشکی شیراز خبر داد.



به گزارش روابط عمومی معاونت
بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز، مهندس «سیامک شمس» گفت: هر ساله در ماه های محرم
و صفر، با توجه به وجود موکب ها و تکیه های عزاداری و تهیه و عرضه مواد غذایی،
برنامه ریزی و اقدامات لازم در زمینه تشدید نظارت های بهداشتی بر مراکز تهیه و
توزیع مواد غذایی و اماکن عمومی، مراکز مذهبی و محل های پخت نذری انجام می شود.



او ادامه داد: امسال نیز
کارشناسان بهداشت محیط در قالب
70
تیم بازرسی، در ایام تعطیل و غیرتعطیل، کار نظارت بر مراکز و اماکن حساس به ویژه
مساجد و اماکن متبرکه، آب آشامیدنی و مواد غذایی را به صورت ویژه پیگیری کردند که
این تشدید نظارت ها تا پایان ماه صفر ادامه دارد.



مسوول گروه سلامت محیط
دانشگاه علوم پزشکی شیراز، از دیگر اقدامات انجام شده در این دهه به برگزاری نشست
های هماهنگی با ادارات، برگزاری نشست های آموزشی برای هیات امنای مساجد و مسوولان
تکیه ها و هیات های عزاداری و نظارت بر گندزدایی سرویس های بهداشتی اشاره کرد.



مهندس شمس اضافه کرد: علاوه
بر بازرسی بهداشت محیط از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی و اماکن عمومی، صدور هزار
و
832
کارت تندرستی، انجام
573
نمونه برداری میکروبی و شیمیایی و
18
هزار و
435
کلرسنجی از آب شُرب، از دیگر خدمات بازرسان بهداشت محیط در این ایام بوده است.



او از انجام 81 نمونه برداری
مواد غذایی و چهار هزار و 651 سنجش ایمنی مواد غذایی با دستگاه های سنجش پرتابل به
عنوان دیگر اقدامات کارشناسان سلامت محیط دانشگاه نام برد./102



پایان خبر

  • گروه خبری : آخرین اخبار,اخبار وب دا
  • کد خبری : 9774
کلیدواژه
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

تنظیمات قالب