سرمایه گذاری برای تولید
دانشگاه علوم پزشکی شیراز
سرمایه گذاری برای تولید
  • //
  • - تعداد بازدید: 46
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه

انجام اعتباربخشی آموزشی بیمارستان خلیلی با حضور تیم ارزیاب وزارت بهداشت

.

اعضای تیم ارزیاب وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، با
هدف ارتقای توسعه خدمات آموزشی پژوهشی، از بیمارستان خلیلی بازدید کردند.

 


به گزارش روابط عمومی مرکز آموزشی درمانی خلیلی، معاون
آموزشی این بیمارستان، هدف از اعتباربخشی آموزشی را ارتقای توسعه خدمات آموزشی
پژوهشی و استقرار استانداردهای جهانی در آموزش به کمک ارزیابی و نظارت عملکرد
آموزشی بیمارستان ها عنوان کرد.

 


دکتر «محمدرضا خلیلی» دوره دوم ارزیابی اعتباربخشی آموزشی
در بیمارستان خلیلی، با پنج تیم در واحدهای مختلف این مرکز انجام شد./105



پایان خبر

  • گروه خبری : آخرین اخبار,اخبار وب دا
  • کد خبری : 9429
کلیدواژه
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

تنظیمات قالب