سرمایه گذاری برای تولید
دانشگاه علوم پزشکی شیراز
سرمایه گذاری برای تولید
  • //
  • - تعداد بازدید: 44
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه

انتخاب عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی شیراز به عنوان پژوهشگر برتر جشنواره ملی شهید مطهری برای سومین دوره پیاپی

.

بیستمین همایش کشوری آموزش پزشکی و دوازدهمین جشنواره آموزش شهید مطهری، با
معرفی دکتر «میترا امینی» عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی شیراز به عنوان
پژوهشگر برتر این جشنواره و برای سومین سال پیاپی، به پایان رسید.

 


به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، رئیس مرکز مطالعات و توسعه
آموزش پزشکی دانشگاه با اعلام این خبر، گفت:
با مشارکت دانشگاه های علوم پزشکی سراسر کشور، بیستمین همایش کشوری آموزش پزشکی و دوازدهمین جشنواره آموزش
شهید مطهری، در روزهای یازدهم تا سیزدهم اردیبهشت،
در سالن همایش های رازی
برگزار شد.



دکتر
«جواد کجوری» با اشاره به برپایی غرفه دانشگاه ها و دانشکده های علوم پزشکی کلان
منطقه پنج در حاشیه برگزاری این رویداد علمی، گفت: این غرفه که با ارائه بسته های
تحول و نوآوی، منابع الکترونیک مدون، مقالات چاپ شده در ژورنال های معروف آموزش
پزشکی چون
Medical Teacher و Medical Education، معرفی اعضای
هیات علمی و معرفی مجله مرکز مطالعات
JAMP)) برپا شده بود، مورد بازدید دکتر «سعید
نمکی» وزیر بهداشت، دکتر «لاریجانی» معاون آموزشی وزارت بهداشت و دیگر معاونان و
مسوولان قرار گرفت و دستاوردهای دانشگاه علوم پزشکی شیراز، معرفی شد.

 


او از
برگزاری کارگاه آموزشی پرسپتورشیپ با حضور بیش از پنجاه عضو هیات علمی و دانشجوی
از دانشگاه های علوم پزشکی کشور، برگزاری کلینیک مشاوره از سوی دکتر «میترا امینی»
با عنوان «چگونه مقاله خود را در یک ژورنال ارائه نماییم؟» و شرکت مسوولان بسته های تحول در آموزش دانشگاه علوم پزشکی شیراز
در کارگروه های این همایش، به عنوان دیگر اقدامات این دانشگاه در بیستمین همایش کشوری آموزش پزشکی و دوازدهمین جشنواره آموزش
شهید مطهری یاد کرد.

 


دکتر
کجوری با اشاره به مشارکت فعال مسوولان و کارشناسان دانشگاه علوم پزشکی شیراز در
این همایش، از حضور در سخنرانی دکتر «هاردن» از دانشگاه داندی و دکتر «رستگار» از
دانشگاه بیل به شیوه ویدئو کنفرانس، شرکت در سمپوزیوم های همایش، شرکت در پایان
نامه های دکتری تخصصی و کارشناسی ارشد خبر داد.

 


دکتر
«مصباح شمس» معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، دکتر «مهرداد آفرید» مدیر طرح
تحول و نوآوری در آموزش علوم پزشکی، دکتر «جواد کجوری» رئیس
مرکز مطالعات و توسعه آموزش پزشکی دانشگاه
، دکتر «مهوش علیزاده» مسوول مرکز
مهارت های بالینی و کمیته ارتقای کیفیت دانشگاه، دکتر «میرزاخلیل بهمنی» دبیر کلان منطقه
پنج آمایش به همراه مسوولان و کارشناسان حوزه آموزشی دانشگاه علوم پزشکی شیراز به
نمایندگی از این دانشگاه، در بیستمین همایش کشوری آموزش
پزشکی و دوازدهمین جشنواره آموزش شهید مطهری
شرکت داشتند./101



پایان
خبر

  • گروه خبری : آخرین اخبار,اخبار وب دا
  • کد خبری : 6343
کلیدواژه
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

تنظیمات قالب