سرمایه گذاری برای تولید
دانشگاه علوم پزشکی شیراز
سرمایه گذاری برای تولید
  • //
  • - تعداد بازدید: 58
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

امضای تفاهم نامه همکاری در حوزه ارتباط با صنعت بین دانشگاه علوم پزشکی شیراز و شهرداری شیراز

.

دانشگاه علوم پزشکی شیراز و شهرداری
شیراز، با هدف توسعه همکاری در حوزه ارتباط با صنعت، تفاهم نامه همکاری امضا
کردند.



به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم
پزشکی شیراز، دکتر «علیرضا چوبینه»؛ مدیر توسعه فن
اوری سلامت دانشگاه علوم پزشکی شیراز با اعلام این خبر گفت: در تفاهم نامه همکاری های مشترک با شهرداری شیراز که به امضای
شهردار شیراز و رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز رسیده، مقرر شده است این دو سازمان
همکار یهای خود در زمینه های آموزشی و پژوهشی در واحدهای وابسته به دو سازمان را تقویت کنند.



دکتر «مهدی جهانگیری» مسوول واحد ارتباط با صنعت معاونت تحقیقات
و فناوری دانشگاه نیز با اشاره به اینکه
یکی از رسالت های دفتر ارتباط با صنعت دانشگاه، انعقاد موافقتنامه و تفاهم‌ نامه‌ های همکاری با نهادهای برون
سازمانی است، افزود: در این راستا مذاکره و نشست های متعددی با نهادها و سازمان های
مختلف صنعتی استان صورت گرفته و تاکنون با شرکت توزیع برق، سازمان صنعت معدن و
تجارت، شرکت توزیع برق شیراز و سازمان فنی حرفه ای استان تفاهم نامه های همکاری
منعقد شده است.



او از پیگیری با دیگر سازمان ها و صنایع بزرگ، برای توسعه
همکاری ها خبر داد./101



پایان خبر

  • گروه خبری : آخرین اخبار,اخبار وب دا
  • کد خبری : 3821
کلیدواژه
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

تنظیمات قالب