سرمایه گذاری برای تولید
دانشگاه علوم پزشکی شیراز
سرمایه گذاری برای تولید
  • //
  • - تعداد بازدید: 133
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه

الگوبرداری دانشگاه علوم پزشکی اصفهان از برنامه موفق بهداشت حرفه ای معاونت بهداشت دانشگاه در بیمارستان های استان

.

ایمنی و بهداشت حرفه ای
کارکنان بیمارستان ها و حفاظت آنها، به دلیل وجود مجموعه گسترده ای از مخاطرات
فیزیکی، شیمیایی، بیولوژیکی، ارگونومیکی و روانی، از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

 


به گزارش روابط عمومی
معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز، مدیرگروه سلامت کار این معاونت گفت:
بیمارستان ها، مجموعه ای بزرگ و پیچیده و دارای تعداد زیادی از مشاغل با تخصص های
گوناگون هستند، از دیدگاه محیط کار، بیمارستان ها می توانند جزو محیط های خطرناک
باشند، چرا که کارکنان آنها در مجموعه گسترده ای از مخاطرات فیزیکی، شیمیایی،
بیولوژیکی، ارگونومیکی و روانی قرار دارند.



مهندس «زهرا مومنی»
افزود: به همین دلایل مسایل مربوط به ایمنی و بهداشت حرفه ای کارکنان بیمارستان ها
و حفاظت آنها از اهمیت ویژه ای برخوردار است.



او ضمن تقدیر از پیگیری
های مهندس «صالح نصیری» مسوول برنامه بهداشت حرفه ای بیمارستان های معاونت بهداشت
دانشگاه، ادامه داد: با توجه به تجارب موفق گروه سلامت کار معاونت بهداشت دانشگاه
در اجرای برنامه های بهداشت حرفه ای در بیمارستان های استان که با همکاری همه
جانبه معاونت درمان دانشگاه در حال اجرا است، چند کارشناس بهداشت حرفه ای معاونت
بهداشت دانشگاه علوم پزشکی اصفهان، در راستای بهرمندی از دستاوردها و آشنایی با
شیوه های عملی و اجرایی برنامه بهداشت حرفه ای در بیمارستان های تحت پوشش دانشگاه،
ضمن برگزاری نشست مشترک، از بیمارستان های مادر و کودک غدیر، قلب الزهرا(س)،
نمازی، کوثر و شهید دکتر چمران دیدن کردند.



مهندس مومنی اضافه کرد: پیرو
این بازدید، مقرر شد برای تبادل اطلاعات و تجارب بیشتر، کارگاه آموزشی مشترک با
حضور کارشناسان بهداشت حرفه ای دو دانشگاه، شهریور سال جاری و به میزبانی دانشگاه
علوم پزشکی شیراز برگزار شود./105



پایان خبر

  • گروه خبری : آخرین اخبار,اخبار وب دا
  • کد خبری : 9001
کلیدواژه
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

تنظیمات قالب