افتتاح پایگاه سلامت امام رضا(ع) شهر لپویی با حضور مسوولان استانی
.
همزمان
با هفته دولت، پایگاه سلامت امام رضا(ع) شهر لپویی، با حضور نمایندگان مجلس شورای
اسلامی، فرماندار و رئیس اداره راه و شهرسازی شیراز و با همراهی بخشدار، شهردار،
امام جمعه و اعضای شورای اسلامی شهر لپویی و زرقان افتتاح شد.


به
گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان زرقان، «علی اکبری» نماینده مردم شیراز در مجلس
شورای اسلامی ضمن ابراز خرسندی از همکاری مطلوب مسوولان ادارات مختلف در ساخت این
پایگاه گفت: امیدواریم راه اندازی این پایگاه سبب رضایتمندی ساکنان این شهرک فراهم
شود تا بتوانند از خدمات ارائه شده در آن به نحو مطلوب بهره ببرند، تلاش ما بر این
است که زمینه رفاه ساکنان این شهرک را تا حد امکان بهبود ببخشیم.
مهندس
«محمدمهدی عبداللهی» رئیس اداره راه و شهرسازی شیراز نیز گفت: کلنگ ساخت این
پایگاه در سال 1395 زده شد و با اعتباری بالغ بر 710 میلیون تومان در زمینی به
مساحت 1700 مترمربع با زیربنای 440 مترمربع از سوی اداره راه و شهرسازی شیراز
ساخته شد که هم اکنون شاهد افتتاح و بهره برداری از آن هستیم.

«فیروز
ظاهرپور» رئیس شبکه بهداشت و درمان زرقان نیز گفت: برای تجهیز این پایگاه، حدود 90
میلیون تومان هزینه شده که بودجه آن از سوی دانشگاه علوم پزشکی شیراز تامین شده
است، همچنین مسکن مهر امام رضا(ع) شهر لپویی، با جمعیت تقریبی بالغ بر شش هزار نفر
در نزدیکی شهر لپویی قرار دارد و امکان افزایش جمعیتی آن تا 25هزار نفر نیز جود
دارد./105
پایان
خبر
نظر دهید