سرمایه گذاری برای تولید
دانشگاه علوم پزشکی شیراز
سرمایه گذاری برای تولید
  • //
  • - تعداد بازدید: 233
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

افتتاح مرکز خدمات جامع سلامت میرزایی با حضور استاندار فارس به مناسبت هفته دولت

.

مرکز
خدمات جامع سلامت میرزایی، به عنوان حلقه ای دیگر از چرخه خدمت رسانی در حوزه
سلامت فارس، همزمان با هفته دولت، با حضور استاندار و رئیس دانشگاه علوم پزشکی
شیراز افتتاح شد.

 


به گزارش
روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، صبح امروز، پنجم شهریور، همزمان با چهارمین روز از هفته دولت، با حضور دکتر «عنابت الله رحیمی» استاندار فارس و هیات همراه،
دکتر «علی بهادر» رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز و دکتر «عبدالرسول همتی» معاون
بهداشت دانشگاه، مرکز خدمات جامع سلامت میرزایی، به بهره برداری رسید.

 
در
این مرکز خدمات جامع سلامت واقع در شهرک شهید بهشتی شیراز، 10 پزشک خانواده، شامل
پنج پزشک مستقر در مرکز و پنج پزشک در مطب های خصوصی، به 20 هزار و 572 نفر از
جمعیت این منطقه ارائه خدمت می کنند.
 
حضور
مراقبان سلامت، خدمات آزمایشگاه، داروخانه، بهداشت محیط و حرفه ای، مشاوره تغذیه و
سلامت روان، دیگر بخش های ارائه خدمت در این مرکز است که به عنوان دستاوردی دیگر
از طرح تحول نظام سلامت، همزمان با هفته دولت به بهره برداری رسید.
 
 مرکز
خدمات جامع سلامت میرزایی، هزار و دویست مترمربع مساحت و هزار و هشتصد مترمربع
زیربنا دارد.
مهندس «ساسان تاجگردون» رئیس سازمان برنامه و بودجه فارس و مهندس «آرش اسدپور» معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری، از دیگر مسوولان حاضر در این آئین بودند./101


پایان
خبر

  • گروه خبری : آخرین اخبار,اخبار وب دا
  • کد خبری : 9273
کلیدواژه
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

تنظیمات قالب