افتتاح مرکز خدمات جامع سلامت میرزایی با حضور استاندار فارس به مناسبت هفته دولت
.
مرکز
خدمات جامع سلامت میرزایی، به عنوان حلقه ای دیگر از چرخه خدمت رسانی در حوزه
سلامت فارس، همزمان با هفته دولت، با حضور استاندار و رئیس دانشگاه علوم پزشکی
شیراز افتتاح شد.
به گزارش
روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، صبح امروز، پنجم شهریور، همزمان با چهارمین روز از هفته دولت، با حضور دکتر «عنابت الله رحیمی» استاندار فارس و هیات همراه،
دکتر «علی بهادر» رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز و دکتر «عبدالرسول همتی» معاون
بهداشت دانشگاه، مرکز خدمات جامع سلامت میرزایی، به بهره برداری رسید.
این مرکز خدمات جامع سلامت واقع در شهرک شهید بهشتی شیراز، 10 پزشک خانواده، شامل
پنج پزشک مستقر در مرکز و پنج پزشک در مطب های خصوصی، به 20 هزار و 572 نفر از
جمعیت این منطقه ارائه خدمت می کنند.
مراقبان سلامت، خدمات آزمایشگاه، داروخانه، بهداشت محیط و حرفه ای، مشاوره تغذیه و
سلامت روان، دیگر بخش های ارائه خدمت در این مرکز است که به عنوان دستاوردی دیگر
از طرح تحول نظام سلامت، همزمان با هفته دولت به بهره برداری رسید.
خدمات جامع سلامت میرزایی، هزار و دویست مترمربع مساحت و هزار و هشتصد مترمربع
زیربنا دارد.
پایان
خبر
نظر دهید