آغاز جام فوتسال کارکنان دانشگاه علوم پزشکی شیراز با عنوان پویش ملی بهار همدلی
.
پنجمین دوره لیگ فوتسال کارکنان دانشگاه علوم پزشکی شیراز،
با عنوان جام «پویش ملی بهار همدلی» و با شرکت هشت تیم آغاز شد.
به گزارش روابط عمومی معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه
علوم پزشکی شیراز، مدیر تربیت بدنی دانشگاه در آیین افتتاحیه این دوره از مسابقات
گفت: پنجمین دوره لیگ فوتسال کارکنان دانشگاه علوم پزشکی شیراز با عنوان جام «پویش
ملی بهار همدلی» با حضور هشت تیم از بیمارستان های شهید رجایی، نمازی، درمانگاه
شهید مطهری، شبکه های بهداشت و درمان شهرستان های داراب، فیروزآباد، کازرون،
مرودشت و معاونت بهداشتی دانشگاه، آغاز شد.
دکتر «محسن داودی» افزود: لزوم انجام ورزش برای پیشگیری از
بیماری های غیرواگیر مانند فشارخون، دیابت و کبد چرب ثابت شده و با توجه به ماشینی
شدن جوامع امروزی و فقر حرکتی به ویژه در قشر کارمند، ورزش و فعالیت های بدنی و
فیزیکی، برای این قشر از اهمیتی دو چندان برخوردار است.
او ادامه داد: علت نامگذاری این رقابت ها با عنوان «پویش
ملی بهار همدلی»، زنده نگه داشتن نام و خاطره قربانیان سیل اخیر کشور و نیز
یادآوری لزوم حمایت از خانه سازی و تهیه مسکن برای بازماندگان و آسیب دیدگان این
حادثه جانخراش است.
مدیر تربیت بدنی دانشگاه با اشاره به این موضوع که دانشگاه
علوم پزشکی شیراز تنها دانشگاه در سطح مراکز آموزش عالی وزارت بهداشت است که دارای
لیگ فوتسال اختصاصی و مستقل کارکنان است، گفت: پنجمین دوره لیگ فوتسال کارکنان
دانشگاه با حضور هشت تیم پیگیری می شود و این تیم ها در شهرهای شیراز، مرودشت،
داراب، کازرون و فیروزآباد با یکدیگر به صورت دوره ای به رقابت می پردازند.
دکتر داودی بیان کرد: هشت تیم حاضر در این مرحله از لیگ
بهار همدلی، پس از حضور در جام دهه فجر و رقابت با 60 تیم دیگر از واحدهای تابعه دانشگاه
به این مرحله از رقابت ها صعود کردند.
جام فوتسال کارکنان «پویش ملی بهار همدلی» تا پایان دی سال
جاری با مسوولیت اجرای «سعید روستا» و همکاری سایر کارشناسان مدیریت تربیت بدنی
دانشگاه علوم پزشکی شیراز ادامه دارد./105
پایان خبر
نظر دهید