سرمایه گذاری برای تولید
دانشگاه علوم پزشکی شیراز
سرمایه گذاری برای تولید
  • //
  • - تعداد بازدید: 59
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

آغاز به کار کلینیک طب سنتی در درمانگاه بیمارستان حضرت زینب(س)

.

کلینیک
طب سنتی در درمانگاه مرکز آموزشی درمانی حضرت زینب(س)، آغاز به کار کرد.

 


به
گزارش روابط عمومی بیمارستان حضرت زینب(س)، دکتر «نوید امیدی فر» رییس بیمارستان
حضرت زینب(س) با اعلام این خبر گفت: با توجه به گرایش عموم جامعه به طب سنتی و استفاده
از گیاهان دارویی و لزوم حضور پزشک متخصص طب سنتی ایرانی در کنار سایر پزشکان برای
درمان بیماری ها، کلینیک طب سنتی در این مرکز راه اندازی شده است.



دکتر «محدثه
استوار» متخصص طب سنتی ایرانی این مرکز گفت: در این مرکز، مشاوره زندگی سالم و
تغذیه مناسب با هر فرد و درمان های ساده و کم عارضه با استفاده از گیاهان دارویی،
خدمات تخصصی طب سنتی در زمینه مشکلات گوارشی مانند بی اشتهایی، یبوست، ضعف و کم
خونی، بیماری های زنان از جمله بی نظمی قاعدگی، سندرم تخمدان پلی کلینیک، بیماری های
پوست و مو از جمله جوش صورت، اگزما و آلرژی، مشاوره های پیش از بارداری، توصیه های
تغذیه ای به مادران، درمان های ساده گیاهی برای رفع مشکلات رایج دوران بارداری و
راهکارهای تسهیل زایمان، ارایه رژیم غذایی به مادران دچار افزایش یا کاهش وزن و
اختلالات متابولیک، ارایه می شود.



این
کلینیک در روزهای شنبه، دوشنبه و سه شنبه در درمانگاه بیمارستان حضرت زینب(س)،
آماده خدمت رسانی به مراجعان است./102



پایان
خبر

  • گروه خبری : آخرین اخبار,اخبار وب دا
  • کد خبری : 9000
کلیدواژه
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

تنظیمات قالب