گزارشی از خدمات رفاهی به بازنشستگان، در سالی که گذشت
.
اعطای
وام و کمک هزینه و فراهم سازی امکان استفاده از زایرسرا، مهمانسرا و باغ دانشگاه،
از جمله خدمات رفاهی است که در سال گذشته به بازنشستگان دانشگاه علوم پزشکی شیراز
ارایه شد.
به
گزارش روابط عمومی معاونت توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی شیراز، معاون
توسعه مدیریت و منابع دانشگاه با اعلام این خبر و تاکید بر ضرورت حمایت مادی و
معنوی و تکریم بازنشستگان، گفت: وام ضروری به 544 نفر، وام
زیارتی به 15 نفر، کمک بلاعوض دارو و درمان به 142 نفر و کمک هزینه دندانپزشکی به
128 نفر از
بازنشستگان دانشگاه در سال پیش، ارایه شد.
دکتر
«مهرداد شریفی» افزود: معرفی
برای دریافت وام قرض الحسنه و کارت اعتباری بانکی و همچنین فراهم سازی امکان استفاده از
باغ یاس سپیدان، زایر سرای مشهد مقدس و مهمانسرای کیش، بخش دیگری از خدمات ارایه
شده به بازنشستگان دانشگاه در سال گذشته است./105
پایان خبر
نظر دهید