جهش تولید با مشارکت مردم
دانشگاه علوم پزشکی شیراز
جهش تولید با مشارکت مردم
  • 1403/07/30
  • - تعداد بازدید: 145
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
پیام رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز به مناسبت روز آمار و برنامه ریزی؛

موفقیت و اثربخشی برنامه های سلامت محور با بهره مندی از دانش آمار و برنامه ریزی

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز با انتشار پیامی، فرا رسیدن روز آمار و برنامه ریزی را گرامی داشته و از تلاش های همکاران این حوزه در سراسر استان قدردانی کرد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، دکتر «سید وحید حسینی» در این پیام با گرامیداشت این روز، بر موفقیت و اثربخشی برنامه های سلامت محور با بهره مندی از مبانی دانش آمار و برنامه ریزی تاکید کرد.

در متن پیام رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز به این مناسبت آمده است:

زیستن در دنیای امروز و در معرض داده های اطلاعاتی گسترده در مسیر توسعه جوامع، بیش از هر زمانی اهمیت توجه علمی به داده پردازی و نقش آن در بهبود زندگی بشر را نمایان ساخته و در این عرصه، تمرکز بر زیرساخت های آماری و برنامه ریزی، نقشی انکار نشدنی ایفا می نماید.

پیشبرد موفق اهداف نظام سلامت نیز امروز بیش از هر زمانی به بهره مندی از داده های آماری متکی گردیده و افزایش زمینه های کاربرد دانش آمار، امکان موفقیت و اثربخشی برنامه های این حوزه را بیش از پیش ساخته است. رویکردی که در مجموعه سلامت فارس نیز همواره مورد توجه بوده و با توسعه مبانی و گستره های آن در واحدهای زیرمجموعه، مسیری کارآمد می پوید.

به مناسبت روز آمار و برنامه ریزی، کوشش همکاران ارجمند خود در حوزه آمار دانشگاه را که با روشنی بخشیدن به مسیر هدف گذاری و حرکت مجموعه در حوزه های مختلف، تسهیلگر مسیر توسعه و تعالی هستند، صمیمانه ارج نهاده و این روز را به شما تلاشگران خانواده سلامت فارس، تبریک و تهنیت می گویم.

امید است به برکت همت والایی که در مسیر خدمت به جامعه به کار بسته اید، همواره از موهبت سلامت و سعادت بهره مند بوده و شاهد گسترش عرصه های دانش غنی آمار در مسیر تعالی کشور عزیزمان باشیم.

دکتر سید وحید حسینی

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز

  • گروه خبری : آخرین اخبار,اخبار وب دا
  • کد خبری : 111216
کوثر  آزموده
خبرنگار

کوثر آزموده

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

تنظیمات قالب