سرمایه گذاری برای تولید
دانشگاه علوم پزشکی شیراز
سرمایه گذاری برای تولید
  • //
  • - تعداد بازدید: 50
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

لیگ فوتسال کارکنان دانشگاه علوم پزشکی شیراز به پایان رسید

.

چهارمین دوره لیگ فوتسال کارکنان دانشگاه علوم پزشکی شیراز با حضور 60 تیم از
واحدهای زیرمجموعه این دانشگاه برگزار شد.



به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز،
مدیر تربیت بدنی دانشگاه علوم پزشکی شیراز
گفت: این مسابقات که با عنوان گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دانشگاه برنامه ریزی
شده بود، با انجام 96 بازی در مرحله مقدماتی و 21 بازی در مرحله پایانی دنبال شد و
در پایان تیم مدیریت تربیت بدنی دانشگاه، قهرمان مسابقات و شبکه بهداشت و درمان
کازرون مقام نائب قهرمانی را کسب کرد.

 


دکتر «محسن داودی» با اشاره به کسب رتبه سوم این رقابت ها از سوی شبکه بهداشت و درمان
مرودشت،
هدف از برگزاری این رویداد ورزشی را
ارتقای سطح آمادگی جسمانی و همچنین ایجاد فضای شور و نشاط در میان کارکنان دانشگاه
اعلام کرد و افزود:
هر
ساله لیگ فوتسال کارکنان دانشگاه با حضور کارکنان و اعضای هیات علمی این مرکز
آموزش پزشکی برگزار می شود و تیم­های منتخب به مسابقات کشوری اعزام می شوند.

 


لیگ فوتسال کارکنان
دانشگاه علوم پزشکی شیراز، هر ساله با حضور تیم های واحدهای مختلف زیرمجموعه
دانشگاه در سطح استان فارس، در دهه مبارک فجر آغاز و تیم­ های منتخب از اردیبهشت
سال بعد تا آذر، در قالب لیگ
فوتسال
کارکنان
به رقابت می ­پردازند.

 


مسوولیت اجرایی و
فنی مسابقات را
«سعید
روستا»، «غفار رضایی»، «فرامرز
عمادی»، «مسعود خوبیاری»، «قدرت الله شریفی» و «میثم قائدی» بر عهده داشتند./101



پایان خبر

  • گروه خبری : آخرین اخبار,اخبار وب دا
  • کد خبری : 3668
کلیدواژه
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

تنظیمات قالب