رئیس گروه سلامت نوجوانان، جوانان و مدارس دانشگاه منصوب شد
.
طی حکمی از سوی معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز، مهندس «خوبیار جعفری» به عنوان رئیس گروه سلامت نوجوانان، جوانان و مدارس دانشگاه منصوب شد.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، در متن حکم دکتر «عبدالرسول همتی»، خطاب به مهندس جعفری آمده است:
نظر به مراتب تعهد و شایستگی جنابعالی و به موجب این ابلاغ به عنوان رئیس گروه سلامت نوجوانان، جوانان و مدارس منصوب می گردید.
امید است با استعانت از الطاف الهی و حسن تدبیر زیر نظر مدیر گروه سلامت خانواده، جمعیت و مدارس انجام وظیفه نمایید. توفیق روزافزون شما را از خداوند منان آرزومندم.
دکتر عبدالرسول همتی
معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز
نظر دهید