سرمایه گذاری برای تولید
دانشگاه علوم پزشکی شیراز
سرمایه گذاری برای تولید
  • //
  • - تعداد بازدید: 7
  • زمان مطالعه : 5 دقیقه

خبر امروز/ 27 خرداد

.

برگزاری نشست فصلی
شورای بهورزی شهرستان بیضا



نشست فصلی شورای بهورزی شهرستان بیضا با حضور نمایندگان
بهورزان در دفتر رییس مرکز بهداشت این
شهرستان برگزار شد. 

 


به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان بیضا، مهندس «احمد
صادقی» رییس مرکز بهداشت بیضا با اشاره به جایگاه و نقش بهورزان در ترویج فرهنگ
سلامت مدار و تقدیر از تلاش های شبانه روزی آنها در بحران بیماری کووید19،
بهورزان
را سربازان خط مقدم بهداشت در روستاها عنوان کرد و گفت: با تلاش این بهورزان
تاکنون شبکه بهداشت و درمان بیضا در موارد پیگیری سایت سلامت در رتبه نخست استانی
قرار دارد و از سوی این قشر پرتلاش، شایسته ترین خدمات در عرصه سلامت به مردم شهرستان
بیضا ارایه شده است.



«علی حسین مویدی» مسوول توسعه شبکه بهداشت و درمان بیضا نیز
هدف از برگزاری این نشست را تبادل اطلاعات و تجربیات بهورزان و ارزیابی مسایل
اداری و شاخص‌ های بهداشتی برشمرد و از مشارکت گسترده بهورزان در پیشبرد اهداف
سلامت تقدیر کرد
.



این نشست با حضور مهندس «احمد صادقی» رییس
مرکز بهداشت، «علی حسین مویدی» مسوول گسترش شبکه، کارشناسان ستاد گسترش و
نمایندگان بهورزان برگزار شد./102

 
بررسی روند ساخت پروژه
های عمرانی شبکه بهداشت استهبان
 


کارشناس بودجه و عمران دانشگاه علوم پزشکی شیراز، از پروژه های عمرانی شبکه
بهداشتی، درمانی و آموزشی استهبان بازدید کرد. 

 


به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشتی، درمانی و آموزشی
استهبان، رییس شبکه گفت: در این بازدید روند تکمیل پروژه اورژانس «رونیز» و جایگاه بالگرد این مرکز در زمینی به
متراژ دو هزار مترمربع و زیربنای 135 مترمربع در حال ساخت است بازدید شد.



دکتر «محمدحسین فدائی»
افزود: حضور در پایگاه سلامت حاج مختار کریمی زاده، پایگاه سلامت شماره 3 و خانه
های پزشک بیمارستان استهبان و ارزیابی اجرای امور این پروژه ها، دیگر برنامه این
بازدید بود.



او اضافه کرد: شبکه بهداشتو
درمان استهبان در حال حاضر بالغ بر 1500
مترمربع پروژه عمرانی در حال ساخت و یا بازسازی دارد که پایگاه سلامت شماره
3، در مرحله بهره برداری است؛ اما تعدادی از پروژه ها، به دلیل مسایل مالی و تامین
نشدن اعتبارات مورد نیاز با محدودیت سرعت در عملیات ساخت مواجه هستند./102

 
تاکید بر پیگیری تکمیل
ساخت مرکز خدمات جامع سلامت افزر


در نشست رئیس شبکه بهداشت و درمان قیروکارزین با رئیس دفتر نماینده شهرستان
‌های قیروکارزین، فیروزآباد و فراشبند و اعضای شورای اسلامی بخش افزر، بر پیگیری تکمیل
مرکز خدمات جامع سلامت افزر تاکید شد. 

 


به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان قیروکارزین، رئیس
شبکه گفت: ساخت مرکز خدمات جامع سلامت افزر، با انعقاد تفاهم نامه مشارکتی بین
خیرین تامین سلامت و دانشگاه علوم پزشکی شیراز در سال 95 آغاز شده است.



«عبدالصمد خسروانی» افزود: این ساختمان تاکنون 65 درصد
پیشرفت فیزیکی داشته و برای تکمیل آن 10 میلیارد ریال اعتبار لازم است.



او اضافه کرد: با توجه به محدودیت اعتبارات و نیاز بخش افزر به تکمیل
این پروژه، مشارکت فعال خیرین تامین سلامت راهگشای حل این مساله است.



خسروانی همچنین با اشاره بر اهمیت توجه مردم قیروکارزین و بخش افزر
به شیوع ویروس کرونا گفت: مردم باید قوانین فاصله‌گذاری اجتماعی را رعایت و از
برگزاری مراسم ترحیم و عروسی خودداری کنند تا با کمترین هزینه انسانی و مالی از
این مقطع زمانی حساس عبور کنیم.



«عبداله پورحمزه» رئیس شورای اسلامی بخش افزر نیز در این نشست گفت: تکمیل
و راه اندازی این مرکز، سبب بهبود ارایه خدمات بهداشتی و درمانی در بخش افزر می
شود و در این راه باید خیرین بخش افزر شناسایی و به مشارکت در امر ارتقای بهداشت تشویق
شوند./102



 

برگزاری نشست اعضای شورای خیرین حوزه سلامت
شهرستان کازرون در شبکه بهداشت و درمان


نشست اعضای شورای خیرین حوزه سلامت شهرستان کازرون در دفتر
رییس شبکه بهداشت و درمان این شهرستان برگزار شد. 

 


به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان کازرون، معاون
بهداشتی شبکه در این نشست که با هدف پیگیری تکمیل و ساخت پروژه های خیرساز مرکز
خدمات جامع سلامت «ابواسحق» و مرکز فوریت های پزشکی اورژانس 115 برگزار شد، بر
ضرورت ایجاد صندوق مهر در راستای حمایت مالی از خانواده های بی بضاعت دارای مادر
باردار، شیرده و کودکان با اختلال رشد و سوء تغذیه تاکید کرد.



«زهرا طهماسبی» با اشاره به هزینه های اقدامات پاراکلینیکی مربوط
به مراقبت های بهداشتی دوران بارداری برای این مادران، تشکیل صندوق مهر را به
عنوان منبعی برای کمک و سهولت در روند انجام این مراقبت ها عنوان کرد.



«شهلا خلفی» کارشناس مسوول واحد تغذیه مرکز بهداشت شهید «پیرویان»
کازرون نیز با بیان شرایط مالی این خانواده ها و پایش برنامه های حمایتی کودکان و
زنان باردار گفت: سهمیه دریافت سبد تغذیه ای حمایت از خانواده های نیازمند شهرستان
کازرون محدود است و برای تامین سبد تغذیه ای برای تعدادی از این خانواده ها
نیازمند کمک خیرین حوزه سلامت شهرستان هستیم.



این نشست با حضور دکتر «بندر برامکی» رییس شبکه بهداشت و
درمان، «سجاد شرافت» سرپرست بیمارستان ولیعصر(عج) و اعضای شورای خیرین حوزه سلامت
شهرستان کازرون برگزار و مقرر شد برای کمک به مادران باردار، شیرده و کودکان با
اختلال رشد از قشر ضعیف جامعه، از صندوق جمع آوری کمک های خیرین که پیش از این
برای کمک به بیماران نیازمند در نظر گرفته شده بود، حمایت شود./102



پایان خبر

  • گروه خبری : آخرین اخبار,اخبار وب دا
  • کد خبری : 25307
کلیدواژه
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

تنظیمات قالب