تاکید سرپرست دانشگاه علوم پزشکی شیراز بر نقش مسوولان دانشگاه در ایجاد آرامش و امید
.
سرپرست
دانشگاه در مراسم اختتامیه دوره آموزشی «امنیت ملی در حوزه های حساس دانشگاه»، ایجاد
جوی توام با آرامش و امید در مراکز خدمات رسانی برای کارکنان و مردم را مهمترین وظیفه
مدیران در شرایط حساس جامعه دانست.
به
گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، سرپرست دانشگاه با تسلیت به مناسبت
ایام فاطمیه(س) و شهادت حضرت زهرا(س)، شهادت سردار رشید اسلام سپهبد«قاسم سلیمانی»
و وقایع اخیر گفت: هوشیاری مدیران و مسوولان دانشگاه برای ایجاد جوی ایمن همراه با
نشاط در جامعه با توجه به شرایط حساس کشور، تحریم های بی رحمانه استکبار جهانی و
شرایط اقتصادی موجود، موجب دوری از یاس و ناامیدی کارکنان و مردم می شود.
دکتر
«مهرزاد لطفی» با تاکید بر نقش مدیران در جلوگیری از سوء استفاده دشمنان افزود:
مدیران باید با اجرای راهکارهای راهبردی موجب امیدبخشی بین کارکنان و مردم شوند.
برخورد
مناسب و رفتار خوب کارکنان و مسوولان دانشگاه با مردم و مراجعان، از دیگر تاکیدات سرپرست
دانشگاه در این نشست بود.
خدمات
رسانی 1700 نیروی حراست و حفاظت فیزیکی در مجموعه سلامت فارس
مدیر
حراست دانشگاه نیز در این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به ویژه سردار شهید
سپهبد«قاسم سلیمانی»، کارکنان حراست و حفاظت فیزیکی دانشگاه را نیروهای خط مقدم
حفظ و حراست از فرآیندهای ارایه خدمت به مردم برشمرد که با تلاش بسیار، به خدمات
رسانی به مراجعان می پردازند.
دکتر
«عبدالحسین فرح بخش» با اعلام اینکه هزار و 700 نیروی حفاظت فیزیکی در مجموعه دانشگاه
علوم پزشکی شیراز مشغول به فعالیت هستند، افزود: نزدیک به 780 نفر از این تعداد،
در دانشگاه، دانشکده ها و مراکز آموزشی، درمانی و بهداشتی شیراز به خدمات رسانی
مشغول هستند.
مدیر
امور حقوقی دانشگاه نیز در این نشست با بیان اینکه یکی از وظایف اصلی مدیران
حراست، صیانت از سرمایه های انسانی است، این موضوع را مهمترین اولویت دولت برشمرد
و تاکید کرد: باید برای خدمات رسانی بهتر، از قوانین حوزه کاری خود اطلاع کامل داشته تا به دلیل نداشتن آگاهی از حقوق و مقررات
مرتبط با کار، دچار مشکل نشویم.
دکتر «کریم
فرهادی» در ادامه با تاکید بر تکمیل بانک اطلاعات املاک زیرمجموعه دانشگاه، درباره
قوانین موجود در این زمینه نیز توضیحاتی ارایه داد.
این
نشست با پرسش و پاسخ مدیران و روسای شبکه های بهداشت و درمان در رابطه با قوانین
حقوقی املاک پایان یافت.
در این
نشست جمعی از معاونان و مدیران ارشد دانشگاه، مدیران حراست مراکز تحت پوشش
دانشگاه، روسا و مدیران مراکز درمانی، بیمارستان ها، شبکه های بهداشت و درمان و
مراکز بهداشت شیراز و شهرستان های تحت پوشش دانشگاه در استان فارس نیز حضور داشتند./103
پایان
خبر
نظر دهید