سرمایه گذاری برای تولید
دانشگاه علوم پزشکی شیراز
سرمایه گذاری برای تولید
  • //
  • - تعداد بازدید: 31
  • زمان مطالعه : 3 دقیقه

با حضور معاون تحقیقات و فناوری وزیر بهداشت بررسی شد: راهکارهای گسترش تعامل دانشگاه علوم پزشکی شیراز و پارک علم و فناوری استان

.

در بازدید معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت،
درمان و آموزش پزشکی از پارک علم و فناوری فارس که با همراهی معاون تحقیقات و
فناوری دانشگاه علوم پزشکی شیراز صورت گرفت، راهکارهای توسعه تعامل دانشگاه و پارک
علم و فناوری بررسی شد.

 


به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز،
دکتر «رضا ملک زاده»؛ معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی
با همراهی دکتر «یونس قاسمی»؛ معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی شیراز و
دکتر «چوبینه»؛ مدیر توسعه و فناوری دانشگاه از پارک علم و فناوری استان فارس
بازدید کرد.



در ادامه این بازدید، نشست مشترکی با دکتر «فرید مر»
رئیس پارک علم و فناوری استان فارس برگزار شد و زمینه های توسعه همکاری و تعامل
دانشگاه و پارک علم و فناوری، با ایجاد امکان بهره مندی دانشگاه از امکانات و
خدمات حمایتی پارک و استقرار شرکت های دانش بنیان وابسته به دانشگاه بررسی شد.

 


تاکید معاون تحقیقات و فناوری وزیر
بهداشت بر توانمندی های مرکز پیوند بوعلی سینا در امر پژوهش



دیگر برنامه سفر معاون تحقیقات و فناوری وزیر
بهداشت به فارس، بازدید از مرکز خیریه آموزشی،
پژوهشی و پیوند اعضای بوعلی سینا،
بود.



دکتر ملک زاده در نشست مشترکی با معاون تحقیقات
و فناوری دانشگاه علوم پزشکی شیراز، دکتر «سید علی ملک حسینی» مدیرعامل مرکز خیریه آموزشی، پژوهشی و پیوند اعضای بوعلی
سینا، دکتر «حشمت الله صلاحی» رئیس این مرکز و دیگر مسوولان، با اشاره به

توانمندی های بیمارستان در پیوند اعضاء و انجام اعمال جراحی پیشرفته و منحصر به
فرد در کشور و منطقه، بر توسعه این توانمندی ها در حیطه پژوهش های کاربردی و
تاثیرگذار تاکید کرد.



او اعطای گرنت پژوهشی برای ارتقای تحقیقات سلامت
در این مرکز را از جمله راهکارهای دستیابی به این مهم خواند.



دکتر «یونس قاسمی»؛ معاون تحقیقات و فناوری
دانشگاه علوم پزشکی شیراز نیز با اشاره به خدمات این مرکز آموزشی پژوهشی و تجلیل
از توانمندی های علمی و پژوهشی اساتید مرکز، نسبت به حمایت از توسعه امر پژوهش در
این مرکز اعلام آمادگی کرد.

 


همچنین جمعی از محققان و اعضای هیات علمی
دانشگاه علوم پزشکی شیراز با معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت، درمان و آموزش
پزشکی در زمینه توسعه امر پژوهش و فناوری دیدار کردند./101



پایان خبر

  • گروه خبری : آخرین اخبار,اخبار وب دا
  • کد خبری : 3869
کلیدواژه
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

تنظیمات قالب