پاسخگویی رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز به پرسش های مردمی در سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت(سامد)
.
رئیس
دانشگاه علوم پزشکی شیراز با حضور در استانداری فارس، در سامانه الکترونیکی ارتباط
مردم و دولت(سامد)، پاسخگوی پرسش های مردمی بود.
به
گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، دکتر «علی بهادر» ظهر امروز بیست و
هشتم آبان، با همراهی دکتر «سید روح اله حسینی» مدیر روابط عمومی و دکتر «محمدعلی
قادری اردکانی» مدیر دفتر بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگوئی به شکایات دانشگاه،
در استانداری فارس حضور یافته و به پرسش های مردم در حوزه های بهداشت، درمان و
آموزش پزشکی، پاسخ گفت.
سامانه
ارتباط مردم و دولت(سامد)، سامانه ای الکترونیکی برای بیان انتقادات، درخواست ها،
گزارش ها و پیشنهادات مردمی است و این فرصت را برای مسوولان فراهم کرده تا از
مسایل مردم، به نحو ملموس تری آگاه شوند.
شماره
تلفن 111، ابزار اصلی ارتباط با سامانه «سامد» است و
ایرانیان از هر نقطه کشور، می توانند با این سامانه ارتباط برقرار کنند.
این
سامانه با هدف ارتقای سطح پاسخگویی مسوولان، افزایش رضایتمندی عمومی، توسعه
استانداردهای خدمت، مکانیزه کردن و تعامل آسان با مردم، افزایش نظارت بر نحوه
ارائه خدمات دولتی و سرعت در پاسخگویی، راه اندازی شده است./102
پایان خبر
نظر دهید