سرمایه گذاری برای تولید
دانشگاه علوم پزشکی شیراز
سرمایه گذاری برای تولید
  • //
  • - تعداد بازدید: 5
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

پاسخگویی رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز به پرسش های مردمی در سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت(سامد)

.

رئیس
دانشگاه علوم پزشکی شیراز با حضور در استانداری فارس، در سامانه الکترونیکی ارتباط
مردم و دولت(سامد)، پاسخگوی پرسش های مردمی بود.

 


به
گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، دکتر «علی بهادر» ظهر امروز بیست و
هشتم آبان، با همراهی دکتر «سید روح اله حسینی» مدیر روابط عمومی و دکتر «محمدعلی
قادری اردکانی» مدیر دفتر بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگوئی به شکایات دانشگاه،
در استانداری فارس حضور یافته و به پرسش های مردم در حوزه های بهداشت، درمان و
آموزش پزشکی، پاسخ گفت.



سامانه
ارتباط مردم و دولت(سامد)، سامانه ای الکترونیکی برای بیان انتقادات، درخواست ها،
گزارش ها و پیشنهادات مردمی است و این فرصت را برای مسوولان فراهم کرده تا از
مسایل مردم، به نحو ملموس تری آگاه شوند.



شماره
تلفن
111، ابزار اصلی ارتباط با سامانه «سامد» است و
ایرانیان از هر نقطه کشور، می توانند با این سامانه ارتباط برقرار کنند.



این
سامانه با هدف ارتقای سطح پاسخگویی مسوولان، افزایش رضایتمندی عمومی، توسعه
استانداردهای خدمت، مکانیزه کردن و تعامل آسان با مردم، افزایش نظارت بر نحوه
ارائه خدمات دولتی و سرعت در پاسخگویی، راه اندازی شده است./102



پایان خبر

  • گروه خبری : آخرین اخبار,اخبار وب دا
  • کد خبری : 14331
کلیدواژه
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

تنظیمات قالب