جهش تولید با مشارکت مردم
دانشگاه علوم پزشکی شیراز
جهش تولید با مشارکت مردم
  • 1402/12/08
  • - تعداد بازدید: 335
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه
همزمان با روز بسیج جامعه پزشکی برگزار شد؛

نشست قرارگاه استانی «جهاد تبیین»، در سپاه فجر فارس

با حضور رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، فرمانده سپاه فجر فارس، فرمانداران، ائمه جمعه و روسای شبکه های بهداشت و درمان شهرستان ها، نشست قرارگاه استانی جهاد تبیین، در سپاه فجر فارس برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، رئیس دانشگاه در این نشست ضمن تبریک روز بسیج جامعه پزشکی، از برگزارکنندگان این نشست تقدیر و بر پیروی و تداوم راه شهدای اسلام و انقلاب، تاکید کرد.

دکتر «سید وحید حسینی» با اشاره به رسالت های تعریف شده مجموعه سلامت، حضور و همراهی مدافعان سلامت در پیشبرد این اهداف را فراتر از وظایف سازمانی عنوان کرد و گفت: مجموعه سلامت و خدمات این حوزه در تمامی استان، از مناطق دورافتاده تا شهر شیراز را در بر می گیرد؛ همچنین شبکه گسترده اساتید، کارکنان و دانشجویان، حجم عظیمی از خدمات را در حوزه های مختلف آموزش، بهداشت، درمان، دارو و غذا به مردم استان ارائه می کنند.

او در ادامه با اشاره به اقدامات بسیج جامعه پزشکی در سطح استان پهناور فارس، اجرای کارهای منظم و برنامه ریزی شده از جمله برگزاری رزمایش «سلیمان خدمت»، برپایی اردوهای جهادی سلامت محور در تمام مناطق استان و به ویژه مناطق کم برخوردار، برگزاری اردوهای «راهیان پیشرفت» ویژه اساتید و دانشجویان و همچنین برگزاری نشست های «جهاد تبیین» با دعوت از اساتید و اندیشمندان کشوری را بخشی از مهم ترین اقدامات بسیج جامعه پزشکی فارس و دانشگاه علوم پزشکی شیراز برشمرد که نتایج بسیار خوب و تاثیرگذاری در سطح جامعه به همراه داشته است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز ابراز امیدواری کرد در سایه نظام مقدس جمهوری اسلامی بتوانیم وظایف خود را به بهترین شکل انجام دهیم.

فرمانده سپاه فجر استان فارس نیز در نشست قرارگاه استانی جهاد تبیین، با تقدیر از مجموعه دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز گفت: این مجموعه همواره یار و همراه سپاه فجر استان و بسیج جامعه پزشکی فارس بوده است.

سردار پاسدار «یدالله بوعلی» با اشاره به توانمندی های دولت در عرصه های مختلف اضافه کرد: هنگامی که همه در یک مسیر گام برمی داریم، به یک نتیجه خوب و مناسب خواهیم رسید.

این نشست، صبح امروز هشتم اسفند 1402، همزمان با روز بسیج جامعه پزشکی، در سپاه فجر استان فارس، برگزار شد.

پایان خبر

 

 

 

  • گروه خبری : آخرین اخبار,اخبار وب دا,اخبار / جوانی جمعیت
  • کد خبری : 95844
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

تنظیمات قالب