جهش تولید با مشارکت مردم
دانشگاه علوم پزشکی شیراز
جهش تولید با مشارکت مردم
  • 1403/05/14
  • - تعداد بازدید: 164
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
رییس مرکز آموزشی درمانی حافظ خبر داد؛

مراجعه 3400 نفر به اورژانس مرکز آموزشی درمانی حافظ، از ابتدای سال تاکنون

به گفته رییس مرکز آموزشی درمانی حافظ، از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از سه هزار و 400 نفر به اورژانس این مرکز آموزشی درمانی مراجعه کرده و از خدمات درمانی مورد نیاز، بهره مند شده اند.

به گزارش روابط عمومی مرکز آموزشی درمانی حافظ، دکتر «فریبا همتی» گفت: یکی از ارکان مهم خدمات سلامت، ارایه خدمت مناسب به مادران در دوران بارداری، زایمان و پس از آن است که در راستای اجرای سیاست های جوانی جمعیت، در چهار ماه نخست امسال 873 زایمان در این مرکز انجام شده است.

او در ادامه شمار مراجعان به درمانگاه زنان و زایمان بیمارستان حافظ از ابتدای سال جاری تاکنون را دو هزار و 900 نفر برشمرد که خدمات تخصصی این حوزه را دریافت کرده اند.

رییس مرکز آموزشی درمانی حافظ اضافه کرد: با هدف کاهش اضطراب و ایجاد آمادگی پیش از زایمان مادران باردار، کلاس های آموزشی در درمانگاه این مرکز به صورت روزانه برگزار می شود که با استقبال هزار و 501 مادر باردار در چهار ماهه نخست سال همراه بوده است.

دکتر همتی آمار مراجعان به اورژانس این مرکز در همین بازه زمانی را بیش از سه هزار و 400 نفر بیان کرد و افزود: حدود 57 درصد این بیماران در بخش های مختلف بستری و سایر بیماران به صورت سرپایی از خدمات درمانی این مرکز بهره مند شده اند.

مرکز آموزشی درمانی حافظ یک مرکز تخصصی و فوق تخصصی دارای 160 تخت فعال است که در زمینه زنان و زایمان، نوزادان، اعصاب و روان، روماتولوژی و جراحی عمومی، خدمات درمانی لازم را به مراجعان ارایه می کند.

پایان خبر

 

 

  • گروه خبری : آخرین اخبار,اخبار وب دا,اخبار / جوانی جمعیت
  • کد خبری : 106057
مهدی  آذین فر
خبرنگار

مهدی آذین فر

تنظیمات قالب