جهش تولید با مشارکت مردم
دانشگاه علوم پزشکی شیراز
جهش تولید با مشارکت مردم
  • 1402/03/27
  • - تعداد بازدید: 1029
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه
معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی شیراز خبر داد:

برگزاری آزمون پذیرش دستیار دوره های تکمیلی تخصصی در شیراز

طبق اطلاع رسانی انجام شده، زمان دریافت اعتراضات آزمون کتبی تا روز جمعه ۲۵ خرداد ۱۴۰۲ پیش بینی شده و طی امروز تا فردا نیز به اعتراضات آزمون کتبی رسیدگی می شود.

معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی شیراز از برگزاری آزمون کتبی پذیرش دستیار دوره های تکمیلی تخصصی (فلوشیپ) سال ۱۴۰۲ به شیوه کاغذی در صبح روز پنجشنبه، بیست و پنجم خرداد ۱۴۰۲ ، از ساعت 9 تا 11 و با حضور 49 داوطلب از رشته های مختلف، در دانشکده پزشکی شیراز خبر داد.

به گزارش روابط عمومی معاونت آموزشی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، دکتر «محسن رازقی» با بیان اینکه کلید سوالات و نتیجه اولیه آزمون کتبی، عصر پنجشنبه، بیست و پنجم خرداد ۱۴۰۲ منتشر شد، افزود: طبق اطلاع رسانی انجام شده، زمان دریافت اعتراضات آزمون کتبی تا روز جمعه ۲۵ خرداد ۱۴۰۲ پیش بینی شده و طی امروز تا فردا نیز به اعتراضات آزمون کتبی رسیدگی می شود.

او ادامه داد: طبق مصوبات هشتاد و هفتمین نشست شورای آموزش پزشکی و تخصصی، شرکت کنندگان آزمون های پذیرش دوره های تکمیلی تخصصی در مرحله آزمون کتبی برای ورود به فرآیند پذیرش و شرکت در مرحله آزمون شفاهی اعم از مصاحبه ساختارمند،OSCE  و PMP ملزم به کسب دست کم ۶۰ درصد از نمره کل مرحله کتبی هستند.

دکتر رازقی در خصوص چگونگی و زمان برگزاری مرحله شفاهی توضیح داد: این مرحله به صورت منفرد یا ترکیبی از روش های PMP و OSCE و مصاحبه ساختارمند؛ یا سایر روش های نوین ارزشیابی و اختصاصی مرتبط با رشته خود در تمامی رشته ها و بر اساس برنامه زمان بندی اعلام شده،  از ۲۹بیست و نهم خرداد تا سوم تیر ۱۴۰۲ برگزار می شود.

او اضافه کرد: پس از برگزاری آزمون شفاهی، نتایج و مستندات کل آزمون (کتبی و شفاهی) برای اعلام نتایج نهایی به دبیرخانه شورای آموزش پزشکی و تخصصی ارسال می شود و نتیجه نهایی پس از بررسی  دبیرخانه شورای آموزش پزشکی و تخصصی با رعایت مقررات، از طریق دانشگاه های متولی برگزاری آزمون اعلام می شود.

دکتر رازقی تعداد کل متقاضیان شرکت در این آزمون را 60 نفر اعلام کرد که از این تعداد، 56 نفر مجاز به شرکت شناخته شدند و در نهایت در روز برگزاری 49 نفر در آزمون حاضر شدند.

برای دسترسی به جدول زمانبندی آزمون شفاهی پذیرش دستیار دوره های تکمیلی تخصصی (فلوشیپ) سال ۱۴۰۲ ، می توانید اینجا کلیک کنید.

پایان خبر

  • گروه خبری : آخرین اخبار,اخبار وب دا
  • کد خبری : 87704
کوثر  آزموده
خبرنگار

کوثر آزموده

تصاویر

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

تنظیمات قالب