جهش تولید با مشارکت مردم
دانشگاه علوم پزشکی شیراز
جهش تولید با مشارکت مردم
  • 1403/05/28
  • - تعداد بازدید: 107
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
از ابتدای سال 1403؛

۷۳ هزار مراجعه کننده از خدمات بیمارستان شهدای سروستان بهره مند شده اند

رییس بیمارستان شهدای سروستان از ارائه خدمات بستری و سرپایی به بیش از ۷۳ هزار بیمار در این بیمارستان، از ابتدای سال 1403 تاکنون خبر داد.

به گزارش روابط عمومی بیمارستان شهدای سروستان، دکتر «محمد اسماعیل کاوه» با توجه به ارتقاء خدمات درمانی با کیفیت به بیماران و مراجعان از ابتدای سال 1403 تاکنون، گفت: در چهار ماهه نخست امسال بیش از 73 هزار بیمار و مراجعه کننده به بیمارستان شهدای سروستان، از خدمات درمانی مورد نیاز بهره مند شدند.

او با اشاره به حضور پزشکان و کادر درمان فعال و با تجربه در این مرکز با هدف ارائه خدمت به بیماران، افزود: در چهار ماهه نخست سال جاری در زمینه ویزیت تخصصی سرپایی پزشکان در کلینیک تخصصی این بیمارستان به هفت هزار و 985 بیمار و در زمینه خدمات پارکلینیکی نیز به بیست و پنج هزار و 214 بیمار ارایه خدمت شده است.

رییس بیمارستان شهدای سروستان با اشاره به راه اندازی بخش مراقبت قلبی (CCU) در بهار امسال، بیان کرد: با اختصاص اعتبار 500 میلیون تومان از سوی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز برای تعمیر بخش مراقبت های ویژه و همچنین جذب متخصص قلب و عروق، با بهره گیری از پیشرفته ترین دستگاه های مراقبت های ویژه زیر نظر پزشک مقیم متخصص قلب و عروق و پرستاران با تجربه، بیمارستان شهدای سروستان آماده پذیرش بیماران نیازمند به بستری در CCU است.

پایان خبر

 

 

  • گروه خبری : آخرین اخبار,اخبار وب دا
  • کد خبری : 106602
مهدی  آذین فر
خبرنگار

مهدی آذین فر

تنظیمات قالب