جهش تولید با مشارکت مردم
دانشگاه علوم پزشکی شیراز
جهش تولید با مشارکت مردم
  • 1403/06/05
  • - تعداد بازدید: 121
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
با حضور نماینده شهرستان های لامرد و مهر؛

چالش ها، توانمندی ها و نیازمندی های بیمارستان حاج محمود حاج حیدر لامرد بررسی شد

در نشست هم اندیشی نماینده مردم شهرستان های لامرد و مهر در مجلس شورای اسلامی و فرماندار شهرستان لامرد با مسوولان و متخصصان شاغل در بیمارستان حاج محمود حاج حیدر، توانمندی ها و نیازهای این مرکز و مجموعه سلامت شهرستان در حوزه های مختلف، بررسی شد.

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان لامرد، نماینده مردم شهرستان های لامرد و مهر در مجلس شورای اسلامی، با تبریک زادروز حکیم ابوعلی سینا و روز پزشک، ضمن بررسی مسایل و چالش های مرتبط با بیمارستان حاج محمود حاج حیدر گفت: استفاده بهینه از زیرساخت ها، اعتبارات، تجهیزات و منابع موجود در این مرکز می تواند نقش مهمی در ارائه هرچه بهتر خدمات به مراجعان داشته باشد.

دکتر «سید موسی موسوی» از مسوولان حوزه بهداشت و درمان شهرستان لامرد خواست استفاده بهینه از منابع موجود در حوزه های مختلف را در اولویت برنامه های این مجموعه قرار دهند.

مهندس «احمد خضری» فرماندار شهرستان لامرد نیز با تبریک روز پزشک و تقدیر از تلاش پزشکان، بر برگزاری نشست های مداوم با هدف بررسی نحوه ارتقای سطح خدمات درمانی در بیمارستان حاج محمود حاج حیدر و ارتباط  دو سویه بای رفع مسایل و نیازمندی ها، تاکید کرد.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان لامرد نیز در این نشست، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای جامعه پزشکی و تبریک فرا رسیدن یکم شهریور و روز پزشک، گزارشی از نیازها، دغدغه ها و چالش های بهداشت و درمان لامرد به حاضران ارایه کرد.

دکتر «علی علی پور» همچنین از تعامل و همکاری امام جمعه، مسوولان و خیرین لامرد با مجموعه سلامت قدردانی و بر استمرار این همکاری ها در راستای توسعه خدمات بهداشت و درمان در شهرستان لامرد، تاکید کرد.

در ادامه این نشست، پزشکان حاضر پیرامون توانمندی ها و چالش های حوزه سلامت در بیمارستان قطب درمان جنوب استان فارس، مطالبی عنوان کردند.

پایان خبر

 

 

  • گروه خبری : آخرین اخبار,اخبار وب دا
  • کد خبری : 106971
مهدی  آذین فر
خبرنگار

مهدی آذین فر

تنظیمات قالب