جهش تولید با مشارکت مردم
دانشگاه علوم پزشکی شیراز
جهش تولید با مشارکت مردم
  • 1400/09/28
  • - تعداد بازدید: 33
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

پیگیری جذب اعتبارات حوزه سلامت فارس در دیدار سرپرست دانشگاه علوم پزشکی شیراز و سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت

.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز و جمعی از اعضای هیات رئیسه دانشگاه در دیدار با سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، راهکارهای جذب اعتبارات حوزه سلامت در حوزه های مختلف را مورد پیگیری قرار داد.
 
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، دکتر «سید وحید حسینی» سرپرست دانشگاه در ادامه برنامه نشست های امروز، به همراه جمعی از اعضای هیات رئیسه دانشگاه با «بهروز رحیمی» سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت دیدار کرد.
دکتر حسینی در این دیدار با اشاره به اقدامات مسوولان حوزه سلامت فارس در طی دو سال اخیر و در بحران کرونا اظهار کرد: با همه شرایط بحرانی که در این ایام بر مجموعه سلامت تحمیل شده، تلاش شده تا اختلالی در زمینه ارائه خدمت ایجاد نشود و سطح کیفی و کمی خدمات حفظ شود.
او پیگیری مطالبات و معوقه های مجموعه سلامت را از دیگر اولویت های دانشگاه برشمرد که به دلیل محدودیت های مالی در بحران کرونا و کاهش درآمدهای دانشگاه، چالش های بیشتری را به همراه داشته است.
 
راهکارهای پیشبرد پروژه های بهداشتی درمانی نیمه تمام استان فارس، از دیگر محورهای مطرح شده از سوی سرپرست دانشگاه علوم پزشکی شیراز در این دیدار بود که برنامه های عملیاتی در این زمینه مورد تبادل نظر قرار گرفت.
همچنین در این دیدار، راهکارهای تامین نیروی انسانی برای واحدهای تازه تاسیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز در استان فارس، پیگیری شد.
سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت نیز با دریافت مسایل و اولویت های مطرح شده، نسبت به پیگیری موارد قول همکاری داد.
 
دکتر «سید ابوالفضل هاشمی اصل» سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع دانشگاه، دکتر «مهرداد شریفی» سرپرست معاونت درمان دانشگاه و دکتر «سید روح اله حسینی» سرپرست حوزه ریاست دانشگاه در این نشست، سرپرست داننشگاه علوم پزشکی شیراز را همراهی می کردند.
پایان خبر
 
  • گروه خبری : آخرین اخبار,اخبار وب دا
  • کد خبری : 52344
کلیدواژه
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

تنظیمات قالب