جهش تولید با مشارکت مردم
دانشگاه علوم پزشکی شیراز
جهش تولید با مشارکت مردم
  • 1403/03/30
  • - تعداد بازدید: 238
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی شیراز؛

پیشرفت فیزیکی پروژه های تفاهم نامه بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی شیراز پایش شد

در نشست مشترکی با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی شیراز و معاون اجرایی معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز، پیشرفت فیزیکی پروژه های تفاهم نامه بهداشتی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی بررسی شد.

به گزارش روابط عمومی معاونت توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، دکتر «سید ابوالفضل هاشمی اصل» در این نشست با تاکید بر سرعت بخشیدن تکمیل و بهره برداری از پروژه های بهداشتی، از تلاش های انجام شده در این حوزه قدردانی کرد.

او با اشاره به اهمیت موضوع بهداشت در سلامت جامعه و تاثیر آن بر ارائه خدمات درمانی به مراجعان، خواستار بررسی راهکارهای مناسب برای تسریع و پیشبرد اهداف و انطباق با برنامه زمانبندی مصوب شد.

دکتر هاشمی اصل ابراز امیدواری کرد تا با توجه به پیگیری های انجام شده در راستای تامین اعتبار این پروژه ها، تمام پروژه های بهداشتی نیمه تمام دانشگاه در چرخه ارائه خدمت به مردم استان به ویژه در مناطق محروم قرار گیرد.

دکتر «سالار خواجه پور» مدیر منابع فیزیکی و نظارت بر طرح های عمرانی دانشگاه نیز در این نشست، گزارشی از پیشرفت فیزیکی پروژه های نیمه تمام بهداشتی در شیراز و شهرستان ها ارائه کرد.

دیگر اعضای این نشست نیز در مورد راهکارها و چالش های موجود، به تبادل نظر پرداختند.

پایان خبر

  • گروه خبری : آخرین اخبار,اخبار وب دا
  • کد خبری : 103995
حمید تهرانی
خبرنگار

حمید تهرانی

تنظیمات قالب