جهش تولید با مشارکت مردم
دانشگاه علوم پزشکی شیراز
جهش تولید با مشارکت مردم
  • 1402/06/02
  • - تعداد بازدید: 337
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

پیام معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی شیراز به مناسبت هفته دولت

 معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی خدمات بهداشتی درمانی شیراز با انتشار پیامی، فرارسیدن هفته دولت را گرامی داشت. 
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز،  در متن پیام دکتر 《سید ابوالفضل هاشمی اصل 》 آمده است :
 
هفته دولت نمادی است که به تعبیر مقام معظم رهبری تبیین کننده « همدلی و هم زبانی » مردم و دولت اسلامی می‌باشد و بیانگر وحدت و تلاش در تداوم راه شهیدان والا مقام و در جهت پیشرفت، سرافرازی و اقتدار کشور عزیزمان خواهد بود.
این هفته، که با یاد شهیدان والا مقام "رجایی و باهنر" مزین و به نام "هفته دولت" نامگذاری شده است، آیینه انعکاس تلاش و خدمات فرزندان خدوم ملت در مجموعه دولت و فرصت تبیین و تجلی دستاورد‌های ارزنده نظام در عرصه‌های گوناگون است.
در این راستا چه نیکوست که برای ساختن ایرانی اسلامی، مقتدر و آباد تمام تلاش خود را همچون همیشه به کار گیریم تا بتوانیم در حوزه سلامت نیز، عشق خدمت به مردم این مرز و بوم را سرلوحه کارهایمان قراردهیم و متواضعانه برای کسب رضای پروردگار و خدمت‌رسانی به مردم فعالیت نمائیم.
اینجانب ضمن گرامیداشت هفته دولت؛ تلاش و کوشش بی شائبه تمامی اعضای خانواده بزرگ دانشگاه علوم پزشکی شیراز را در پیشبرد اهداف نظام مقدس اسلامی ارج نهاده و از خداوند متعال و برای همه آنان آرزوی سلامتی و موفقیت در سایه توجهات حضرت بقیه الله اعظم (عج) و رهنمود های مقام عظمای ولایت از خداوند منان خواستارم.
 
دکتر سید ابوالفضل هاشمی اصل
معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز
  • گروه خبری : آخرین اخبار
  • کد خبری : 88604
کلیدواژه
حمید تهرانی
خبرنگار

حمید تهرانی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

تنظیمات قالب