جهش تولید با مشارکت مردم
دانشگاه علوم پزشکی شیراز
جهش تولید با مشارکت مردم
  • 1403/06/11
  • - تعداد بازدید: 723
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

پیام تسلیت معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز در پی درگذشت کارشناس رادیولوژی مرکز آموزشی درمانی شهید دکتر چمران

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز با انتشار پیامی، درگذشت زنده یاد «عبدالله انصاری» کارشناس رادیولوژی بخش تصویربرداری مرکز آموزشی درمانی شهید دکتر چمران را تسلیت گفت.

به گزارش روابط عمومی معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، دکتر «مهرداد شریفی» معاون درمان دانشگاه در این پیام درگذشت زنده یاد انصاری را به خانواده بزرگ دانشگاه علوم پزشکی شیراز، همکاران آن مرحوم در مرکز آموزشی درمانی شهید دکتر چمران و به ویژه خانواده محترم انصاری و سایر منسوبین تسلیت گفت.

در متن پیام دکتر شریفی آمده است:

«وبشر الصّابرین الّذین إذا أصابتْهمْ مصیبةٌ قالوا إنّا للّه وإنّا إلیْه راجعون»

با اظهار همدردی و نهایت تاسف و تاثر درگذشت مرحوم «عبدالله انصاری» از همکاران گرامی بخش تصویربرداری مرکز آموزشی درمانی شهید دکتر چمران که در ایام شیوع بیماری کرونا همگام و همراه با مدافعان سلامت با این ویروس مبارزه نمود، ما را در غمی بزرگ نشاند.

بی تردید، زحمات مخلصانه ایشان در عرصه خدمت به حیات و سلامت جامعه، بدرقه خیری برای سرای باقی و مایه نیک نامی در دنیا خواهد گردید.

این مصیبت را به خانواده ارجمند این همکار شریف مجموعه سلامت استان و همکاران محترم مرکز آموزشی درمانی شهید دکتر چمران صمیمانه تسلیت گفته و برای بازماندگان، صبر و شکیبایی آرزومندم.

از خداوند متعال می خواهم ایشان را از درجات واسعه رحمت خویش بهره مند گردانیده و علو درجات، مسالت نماید.

دکتر مهرداد شریفی

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز

  • گروه خبری : آخرین اخبار,اخبار وب دا
  • کد خبری : 107279
حمید تهرانی
خبرنگار

حمید تهرانی

تنظیمات قالب