جهش تولید با مشارکت مردم
دانشگاه علوم پزشکی شیراز
جهش تولید با مشارکت مردم
  • 1402/08/14
  • - تعداد بازدید: 642
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

پیام تسلیت معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه در پی درگذشت کارمند شاغل در شبکه بهداشت و درمان شهرستان زرقان

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز با انتشار پیامی، درگذشت مرحوم «غلام عباس رضایی»، کارمند شاغل در شبکه بهداشت و درمان و بیمارستان امام حسن عسکری (ع) شهرستان زرقان را تسلیت گفت.

به گزارش روابط عمومی معاونت توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، در متن پیام تسلیت دکتر «سید ابوالفضل هاشمی اصل» آمده است:

انا لله و انا الیه راجعون

متاسفانه با خبر شدیم یکی از همکاران شریف خانواده سلامت فارس، مرحوم «غلام عباس رضایی» که در طی عمر حیات ارزنده خود با حضور فعالانه در مجموعه پشتیبانی به عنوان مسوول انبار شبکه بهداشت و درمان و بیمارستان امام حسن عسکری (ع) شهرستان زرقان، نقشی اثرگذار در این حوزه ایفا کرده که بی شک ثمره اخروی ارزشمندی برای ایشان خواهد بود.

با گرامیداشت یاد و خاطره این همکار ارجمند، این ضایعه را به خانواده داغدار ایشان و همکاران ارجمند شبکه بهداشت و درمان و بیمارستان امام حسن عسکری (ع) شهرستان زرقان، صمیمانه تسلیت می گویم.

از درگاه مهر ایزدی، برای آن مرحوم، علو درجات در سرای باقی و همنشینی با اولیای الهی را خواستار بوده و امید است خداوند باریتعالی به بازماندگان ایشان، صبر جمیل عنایت فرماید.

دکتر سید ابوالفضل هاشمی اصل

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز

 

  • گروه خبری : آخرین اخبار,اخبار وب دا
  • کد خبری : 89859
کلیدواژه
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

تنظیمات قالب