جهش تولید با مشارکت مردم
دانشگاه علوم پزشکی شیراز
جهش تولید با مشارکت مردم
  • 1403/02/31
  • - تعداد بازدید: 144
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

پیام تسلیت مسوول دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ‌های فارس در پی شهادت رییس جمهور و هیات همراه

مسوول دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ‌های فارس با ارسال پیامی، شهادت رئیس جمهور و هیات همراه را تسلیت گفت.

به گزارش روابط عمومی دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ‌های فارس، در متن پیام تسلیت حجت الاسلام و المسلمین دکتر «حمید مقامی» آمده است:

انا لله و انا الیه راجعون

با نهایت تأسف و اندوه، خبر شهادت یار سفر کرده، خادم مخلص مردم و مجاهد نستوه، آیت الله دکتر سید ابراهیم رئیسی، در راه خدمت به مردم و انجام وظایف قانونی به لقاءالله پیوست.

این مصیبت جانگداز را به محضر حضرت ولی‌عصر (عجل‌الله‌فرجه) و عموم مردم ایران، به ویژه خانواده محترم ایشان، تسلیت عرض می‌نماییم.

آیت الله دکتر سید ابراهیم رئیسی، شخصیتی برجسته و وارسته بودند که عمر با برکت خود را صرف خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی و مردم شریف ایران نمودند. ایشان در هر سنگری که مسوولیت داشتند، منشأ خیر و برکات فراوانی بودند و همواره با سلوکی مردمی و انقلابی، الگویی شایسته برای خادمین مردم بودند.

شهادت این عالم وارسته و خدمتگزار صدیق در راه خدمت به مردم، و دکتر امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه، حجت‌الاسلام‌ و المسلمین آل‌هاشم نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان شرقی، دکتر رحمتی استاندار آذربایجان شرقی و دیگر همراهان گرامی ایشان، ضایعه‌ای جبران‌ناپذیر برای ملت ایران و ثلمه ای بزرگ به پیکره نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

بی شک، خدمات ارزنده و ماندگار این شهیدان والامقام در تاریخ این سرزمین به ثبت خواهد رسید و یاد و خاطره آنان همواره در قلب ملت ایران زنده و گرامی خواهد ماند.

از خداوند متعال برای این شهیدان سعید علو درجات و برای بازماندگان صبر و اجر مسالت می‌نماییم.

 

حجت الاسلام و المسلمین دکتر حمید مقامی

مسوول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ‌های فارس

  • گروه خبری : آخرین اخبار,اخبار وب دا
  • کد خبری : 102322
حمید تهرانی
خبرنگار

حمید تهرانی

تنظیمات قالب