جهش تولید با مشارکت مردم
دانشگاه علوم پزشکی شیراز
جهش تولید با مشارکت مردم
  • 1401/08/05
  • - تعداد بازدید: 58
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

پیام تسلیت رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز در پی حمله تروریستی به زائران حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع)

.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز با انتشار پیامی در محکومیت حمله تروریستی گروه تکفیری داعش به حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع)، این حادثه دلخراش را تسلیت گفت.

 


به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، در متن پیام تسلیت دکتر «سید وحید حسینی» رئیس دانشگاه به این مناسبت، آمده است:

دشمنان اسلام و مسلمانان با چهره منحوس گروه تکفیری داعش، بار دیگر در اقدامی کوردلانه، با هجوم مسلحانه به سومین حرم اهل بیت(ع) و کشتار بی رحمانه زائران این آستان مقدس، حادثه دلخراشی را رقم زدند که مایه تالم و تاثر فراوان گردید.

اینگونه اقدامات ددمنشانه، بی شک برگرفته از بی مایگی و هویت ضدبشری این گروه  تکفیری بوده و انزجار عمومی را در پی خواهد داشت.

ضمن محکومیت این اقدام تروریستی، از خداوند متعال برای شهدای مظلوم این حادثه، علو درجات مسألت داشته و امید است مجروحان این حادثه به زودی سلامت خود را باز یابند.

با تسلیت این واقعه تاثربرانگیز به ملت شریف ایران، مردم شهیدپرور استان فارس و بازماندگان ارجمند شهدای این حادثه، از خداوند تبارک و تعالی، برای خانواده های این عزیزان صبر جمیل آرزومندم.


دکتر سید وحید حسینی

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز

 


  • گروه خبری : آخرین اخبار,اخبار وب دا,اخبار عمومی سایت دانشگاه
  • کد خبری : 68474
کلیدواژه
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

تنظیمات قالب