جهش تولید با مشارکت مردم
دانشگاه علوم پزشکی شیراز
جهش تولید با مشارکت مردم
  • 1403/07/25
  • - تعداد بازدید: 94
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

پیام تبریک معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شیراز به مناسبت هفته «تربیت بدنی و ورزش»

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز در پیامی فرارسیدن هفته «تربیت بدنی و ورزش» را تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، دکتر «محمد حسین انباردار» ضمن دعوت از همکاران و جامعه دانشگاهی برای بهره مندی از اماکن ورزشی دانشگاه، این هفته را تبریک گفت.

متن پیام دکتر انباردار بدین شرح است:

بسمه تعالی

«ورزش قهرمانی، مظهر تمایلات و استعدادها و تشخّص و هویت یک ملت است.»(مقام معظم رهبری)

تربیت بدنی و ورزش، پدیده ای جهانی، تربیتی و منحصر به فرد است که رشد وجودی انسان در همه ی ابعاد جسمانی، روانی، عاطفی، اجتماعی و اخلاقی را موجب می شود که از این طریق الگوهای انسانیت و پهلوانی نیز معرفی می شوند.

گسترش ورزش، امروزه خود امر به معروف  است و یکی از بهترین، کارآمدترین و جامع ترین راه های مقابله با ناهنجاری های فردی و اجتماعی است.

بر خود وظیفه می دانم به عنوان عضوی از خانواده بزرگ تربیت بدنی و ورزش، هفته تربیت بدنی و ورزش را خدمت دانشجویان عزیز و اساتید و کارکنان محترم دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی شیراز تبریک عرض کنم.

حال با توجه به نتایج تحقیقات متعدد در زمینه تاثیر مثبت و معنی دار فعالیت بدنی در پیشگیری و مواجه با بیماری ها، امیدوارم همه دانشجویان و همکاران عزیز ضمن توجه به این نکته که ورزش هیچگاه محدود به زمان، مکان، جنس و سن نمی باشد، فعالیت بدنی را جزئی از برنامه های روزانه زندگی خود قرار داده و با اتخاذ یک سبک زندگی فعال و سالم شاهد حفظ و ارتقای سلامتی همه عزیزان باشیم.

لازم به ذکر است که خوشبختانه با اقدامات صورت گرفته، سرانه فضاهای ورزشی دانشگاه به ویژه خوابگاه های دانشجویی افزایش قابل توجهی یافته و انشاالله با حضور کامل جامعه دانشگاهی علوم پزشکی شیراز، شاهد حضور بیش از پیش دانشجویان و همکاران عزیز در اماکن ورزشی دانشگاه باشیم.

 

دکتر محمد حسین انباردار

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز

  • گروه خبری : آخرین اخبار,اخبار وب دا
  • کد خبری : 110886
کلیدواژه
حمید تهرانی
خبرنگار

حمید تهرانی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

تنظیمات قالب